Hormonell

Spirehybelen

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Snøfnuggene 2025 ❄️
Noen flere som er hormonelle? :wacky:

Hørt om folk som griner lett av ting pga hormoner, men jeg blir tydeligvis skikkelig sint :hilarious:

I hele dag har jeg blitt fort sur på mannen, sur fordi han tuller,sur fordi han lager middagen på feil måte.. er jo helt krise :laughing002

Men jeg toppet kaka når jeg skjelte ut min onkel foran hele slekta i familieselskap i ettermiddag. Ble så ekstremt forbanna (noe som har irritert meg i flere år som bare rant over idag) , jeg sa ting på en ufin måte og har dårlig samvittighet nå :smiley-ashamed008

Flere som blir sinte av disse hormonene? :anyone

Du er ABSOLUTT ikke alene! Jeg griner, skriker og kjefter rett som det er :hilarious: Har klart å forklare til gubben at når jeg gråter er det mest sannsynlig ikke noe galt bare hele verden på mine skuldre :laughing021

Heldigvis er han ekstremt forståelsesfull ❤

Kjefta ned sjefen her om dagen derimot, vi er litt underbemannet om dagen og jeg satte opp vaktliste. Plutselig ut av det blå ville han ha 1 pers til på hvert skift, det er vi ikke nok folk til sa jeg da, men det blir for mye jobb på hver sa han. Vi har klart oss helt fint i 4 år , men fant fort ut at det var når en spesiell person var på jobb at det trengtes en ekstra :smiley-angry005

jeg + den spesielle personen skal begynne med opplæring av 4 ny ansatte nå og jeg har sagt at jeg klarer ikke det ansvaret akkurat nå så det må han andre ta seg av. Greit nok. Men hver gang han tar på seg en oppgave prøver han å dytte den over på meg. Nå har jeg bare begynt å si "Sa ikke du at du skulle gjøre det?":cool14 bah, vil bare ta ut svangerskaps penger egentlig, har mulighet til det da 90% av jobben er noe jeg ikke kan gjøre :dance008

Fikk beskjed av gubben om at jeg begynt å bli litt småfrekk når jeg svarte han :dead:
Er ellers veldig rolig og konfliktsky, når jeg ikke er gravid :angelic:

Du er ABSOLUTT ikke alene! Jeg griner, skriker og kjefter rett som det er :hilarious: Har klart å forklare til gubben at når jeg gråter er det mest sannsynlig ikke noe galt bare hele verden på mine skuldre :laughing021

Heldigvis er han ekstremt forståelsesfull ❤

Kjefta ned sjefen her om dagen derimot, vi er litt underbemannet om dagen og jeg satte opp vaktliste. Plutselig ut av det blå ville han ha 1 pers til på hvert skift, det er vi ikke nok folk til sa jeg da, men det blir for mye jobb på hver sa han. Vi har klart oss helt fint i 4 år , men fant fort ut at det var når en spesiell person var på jobb at det trengtes en ekstra :smiley-angry005

jeg + den spesielle personen skal begynne med opplæring av 4 ny ansatte nå og jeg har sagt at jeg klarer ikke det ansvaret akkurat nå så det må han andre ta seg av. Greit nok. Men hver gang han tar på seg en oppgave prøver han å dytte den over på meg. Nå har jeg bare begynt å si "Sa ikke du at du skulle gjøre det?":cool14 bah, vil bare ta ut svangerskaps penger egentlig, har mulighet til det da 90% av jobben er noe jeg ikke kan gjøre :dance008

Haha huff, stakkars mannfolk! :p Heldigvis går det over, men de må holde ut en stund med gretne og sure kjerringer først :laughing021

Huff,ja det kan gå hett for seg på jobb. Og jeg synes ikke det er noen god følelse når man blir så sint på kolleger. Men det er jo de hersens hormonene som tar overhånd, så vanskelig å kontrollere :wacky:

Jeg har jo så lite symptomer ellers, så får ta det som et positivt tegn at hormonene løper løpsk :p

Håper det ordner seg for deg med jobb/svangerskapspenger ❤️

Fikk beskjed av gubben om at jeg begynt å bli litt småfrekk når jeg svarte han :dead:
Er ellers veldig rolig og konfliktsky, når jeg ikke er gravid :angelic:

Haha, ja og verre blir det vel :p Ikke lett med disse hormonene altså. Blir jo mye sintere enn jeg pleier for småting:wacky:

Det vannverket har begynt og komme ofte for tida, utan nokon spesiell grunn eigentleg. Godt sambuar var vekke i går kveld :hilarious:

Jepp, hormonella her og!
Blir så sinnsjukt forbanna, å eksplodera til stadighet..
Slitsomt og flaut å ver meg, å eg syns enno meir synd på dei rundt meg..

Jepp, hormonella her og!
Blir så sinnsjukt forbanna, å eksplodera til stadighet..
Slitsomt og flaut å ver meg, å eg syns enno meir synd på dei rundt meg..
Huff,ja man får jo så dårlig samvittighet etterpå :oops:

Jeg er egentlig ikke en hissig person i det hele tatt.
Men... Disse hormonene har gjort meg til et rødøyet monster og det er bare samboer det går ut over. Raser som en flokk med ville lemen.. Kjempeflaut

Haha huff, stakkars mannfolk! :p Heldigvis går det over, men de må holde ut en stund med gretne og sure kjerringer først :laughing021

Huff,ja det kan gå hett for seg på jobb. Og jeg synes ikke det er noen god følelse når man blir så sint på kolleger. Men det er jo de hersens hormonene som tar overhånd, så vanskelig å kontrollere :wacky:

Jeg har jo så lite symptomer ellers, så får ta det som et positivt tegn at hormonene løper løpsk :p

Håper det ordner seg for deg med jobb/svangerskapspenger ❤️
Uff ja :hilarious:
Nei det syns ikke jeg heller, derfor jeg holder meg mest mulig hjemme :cat:
Akkurat sånn jeg har det og, eneste andre ordentlig symptomet jeg har er trøtthet og da får jeg leve med hormonene :joyful:

Jepp, blir fort grinete. Og hakker på samboeren innimellom. Men klarer å ta meg selv i en del av det. Er mye uvel også, og det gjør jo at jeg automatisk har litt kortere lunte også. Ingen god kombo gitt. :oops:

Før jeg visste at jeg var gravid tok jeg med sjokolade på jobb som unnskyldning for at jeg var litt sur dagen før :hilarious:
Nå er det mer gråting som er greia, blir rørt av reklame :hilarious:

Noen flere som er hormonelle? :wacky:

Hørt om folk som griner lett av ting pga hormoner, men jeg blir tydeligvis skikkelig sint :hilarious:

I hele dag har jeg blitt fort sur på mannen, sur fordi han tuller,sur fordi han lager middagen på feil måte.. er jo helt krise :laughing002

Men jeg toppet kaka når jeg skjelte ut min onkel foran hele slekta i familieselskap i ettermiddag. Ble så ekstremt forbanna (noe som har irritert meg i flere år som bare rant over idag) , jeg sa ting på en ufin måte og har dårlig samvittighet nå :smiley-ashamed008

Flere som blir sinte av disse hormonene? :anyone
Ja, jeg er kanskje ikke direkte sint. Men mye mer irritabel, og har mistet litt filter. Har kanskje spesielt merker det på jobb den siste tiden. Plutselig er det liksom mer enn lett nok å si hvor skapet skal stå. Fortsatt kontrollert, men også en anelse mer strengt enn jeg normalt ville formidlet ting:confused013

Jeg er følsom! Kan grine av småting :wacky: Reklame, nyheter, dokumentar... Mannen min syns bare det er morsomt han... Men er litt vanskelig å forklare for andre, når vi ikke skal fortelle det til noen før uke 12... :joyful:

Nå har jeg vært på jobb i 5 timer og allerede ill sint og lei meg. Blir jo sliten av det her for jeg vil jo ikke være sånn men blir så frustrert over visse ting.... :smiley-angry017:smiley-angry016 Huff blir lang kveldsvakt :smiley-angry003

Må faktisk si jeg ikke kjenner noe på den hormonelle biten. Er lettrørt fra før, men ikke merket noe til at jeg gråter fortere, blir sinna lettere eller noe slikt.. håper virkelig ikke det betyr at ting ikke er som det skal for det! :nailbiting:

Back
Topp