Hormonell

Srh

Gift med forumet
Sommerfuglene
JuniJubel2021
Flere som er sykt hormonelle?! Sånn var jeg absolutt ikke forrige gang jeg gikk gravid. Nå griner jeg av ALT :eek: Datteren på 3,5 begynte å spørre om den ene katten min som døde da hun lå i magen. Altså for 4 år siden. Jeg begynte å strigråte og klarte ikke skjule det for hun. Skjønte ikke selv hva som skjedde :oops: bare gråt og gråt. Skal bli noen morsomme måneder fremover merker jeg!
 
Sønnen min på 5 år fikk en hornhinne skade i går kveld etter steinsprut.... jeg og han gråt sammen for å si det slik :facepalm: var helt på gråten når jeg snakka med legevakten også :facepalm:
 
Jaa, jeg er! Jeg reagerer på ting som jeg vanligvis ikke bryr meg noe om.. blir lei meg hvis samboer legger planer og vil helst bare ha han hjemme. Og jeg er egentlig glad i å være alene hjemme:p

Også følger jeg med på et program som heter Singeltown og i forrige episode da to stk valgte å fortsette forholdet ble jeg nestet rørt til tårer. Samboer syns det var veldig morsomt da :hilarious:
 
Sønnen min på 5 år fikk en hornhinne skade i går kveld etter steinsprut.... jeg og han gråt sammen for å si det slik :facepalm: var helt på gråten når jeg snakka med legevakten også :facepalm:
Nei, huff da! :( Hvordan går det med han?
 
Nei, huff da! :( Hvordan går det med han?
Fikk øyesalve som jeg skulle smøre 3 ganger til dagen slik at det skulle legge seg en hinne for å unngå friksjon med øyelokket ... tok på denne salven i går kveld når vi kom hjem fra legevakten og når han våknet i dag var han 100% frisk merkelig nok :p ingen smerter eller plager ... ikke litt rød en gang :p
 
Her og! Ikke så mye at jeg gråter eller sånn, men blir utrolig fort irritert og sint:bag: og sånn pleier jeg ikke være, og kan heller ikke huske at jeg var det se to forrige gangene. Men familien er jo litt annerledes denne gangen, mer å irritere seg over, for å si det sånn:happy112 To på 3.5 år og ei på 5.5 år krever jo sitt ;)

Håper det går over etterhvert..
 
Jeg blir så sinna over ingenting, helt ulikt meg!

Jobber i barnehage, så må faktisk gå ut av avdelingen og telle til ti opptil flere ganger daglig. Og slik har det egentlig vært siden uke 3, bare at jeg ikke skjønte hvorfor den gang. Har time hos jordmor i morgen for å snakke litt om det, fordi jeg føler at jeg virkelig ikke kan være på jobb når jeg er en tikkende bombe:( Men er uansett sykemeldt nå for kvalmen.
Hjemme er det ikke noe problem, han på snart 2 år er så grei å ha med å gjøre, men har en veldig utfordrende gruppe på jobb i år:shifty:
 
Jeg blir så sinna over ingenting, helt ulikt meg!

Jobber i barnehage, så må faktisk gå ut av avdelingen og telle til ti opptil flere ganger daglig. Og slik har det egentlig vært siden uke 3, bare at jeg ikke skjønte hvorfor den gang. Har time hos jordmor i morgen for å snakke litt om det, fordi jeg føler at jeg virkelig ikke kan være på jobb når jeg er en tikkende bombe:( Men er uansett sykemeldt nå for kvalmen.
Hjemme er det ikke noe problem, han på snart 2 år er så grei å ha med å gjøre, men har en veldig utfordrende gruppe på jobb i år:shifty:
Kjenner meg så igjen i denne! Jobber i barnehage selv. Idag holdt jeg på å eksplodere på ett par gutter (5åringer) som satt å ropte med matbordet. :arghh: Har også begynt å kjenne på kvalmen. Er ikke så ille at jeg kaster opp enda (bare skjedd 1 gang nå i helga), men håper ikke det blir verre :stop:
 
Hei:) føler jeg svinger fra å være super happy, til plutselig å bli trist og grinete:dead: vi har akkurat fått positiv test (i går) men gubben har klaga over humøret mitt i hele forrige uke lite ante vi om at en liten spire var i magen :cat:
 
Satt å grein over det der programmet som får på TLC som heter 90 days fiance :arghh::hilarious:
 
Jeg blir så sinna over ingenting, helt ulikt meg!

Jobber i barnehage, så må faktisk gå ut av avdelingen og telle til ti opptil flere ganger daglig. Og slik har det egentlig vært siden uke 3, bare at jeg ikke skjønte hvorfor den gang. Har time hos jordmor i morgen for å snakke litt om det, fordi jeg føler at jeg virkelig ikke kan være på jobb når jeg er en tikkende bombe:( Men er uansett sykemeldt nå for kvalmen.
Hjemme er det ikke noe problem, han på snart 2 år er så grei å ha med å gjøre, men har en veldig utfordrende gruppe på jobb i år:shifty:
Samme her. Jobber som ped leder, og jeg kjenner tålmodigheten min er myyyye kortere enn den vanligvis er... :/ Ingen god følelse når man jobber med barn. Hjelper å telle til ti, eller gå ut av avdelingen. Men det er kjipt!
 
Jeg blir så sinna over ingenting, helt ulikt meg!

Jobber i barnehage, så må faktisk gå ut av avdelingen og telle til ti opptil flere ganger daglig. Og slik har det egentlig vært siden uke 3, bare at jeg ikke skjønte hvorfor den gang. Har time hos jordmor i morgen for å snakke litt om det, fordi jeg føler at jeg virkelig ikke kan være på jobb når jeg er en tikkende bombe:( Men er uansett sykemeldt nå for kvalmen.
Hjemme er det ikke noe problem, han på snart 2 år er så grei å ha med å gjøre, men har en veldig utfordrende gruppe på jobb i år:shifty:
Å, kjenner meg igjen. Jeg jobber og i barnehage, men som spesialpedagog. Så sånn sett så har jeg barn som krever min fulle oppmerksomhet og tålmodighet hele tiden og det er ikke lett disse ukene nei. Har heldigvis ikke 7.5 timer ute i barnehagene så får litt "pauser" i bilen innimellom barn.:facepalm:
 
Jeg er skikkelig hormonell. Begynte å grine fordi jeg hylte au til valpen når han beit meg (jeg kvakk og det var veldig vondt) og valpen kvakk og så ut som han ble redd :'(

Da kom tårene, føltes jo nesten som noen hadde dødd, så dårlig samvittighet fikk jeg, tenkte nå er sikkert valpen bare redd for meg og jeg har ødelagt valpen, men det gikk fint, valpen vasker meg og leke masse med meg fortsatt og skal bare kose :)

Men hallo, går det virkelig ann og grine for det liksom?! Off, de neste 8 månedene blir triste hvis dette fortsetter!

Tåler også veldig lite i forhold til mannen min.. Stakkar!
 
Stort sett hver dag, griner av alt fra barnetv, om jeg er for trøtt, for sulten and the list goes on :rolleyes:
 
Jeg sto i feil kø på apoteket, og så ble han i kassa litt oppgitt. Da måtte jeg grine masse på vei til kontoret, og mens jeg satt på kontoret :rolleyes:
 
Last edited:
Jeg sto i feil kø på apoteket, og så ble han i kassa litt oppgitt. Da måtte jeg grine masse på vei til kontoret, og mens jeg satt på kontoret :rolleyes:
Tror jeg innerst inne visste svaret på den graviditetstesten, bare fra den reaksjonen der :hilarious:
 
Back
Topp