Hormonell

hundegal

Flørter med forumet
Oktoberlykke 2019
Blæh .. Er så grådig hormonell nå... Har grått mange ganger siden i går ettermiddag pga at samboeren reiser på jobb reise i dag og ikke kommer hjem før natt til tirsdag ... Han er ofte på slike reiser, og lengre enn det og, men nå føles det så innmari trist at han drar... :(

Blæh .. Er så grådig hormonell nå... Har grått mange ganger siden i går ettermiddag pga at samboeren reiser på jobb reise i dag og ikke kommer hjem før natt til tirsdag ... Han er ofte på slike reiser, og lengre enn det og, men nå føles det så innmari trist at han drar... :(
:Heartred
Kjenner til følelsen! Er også vant med at mannen reiser endel og har endel overtid, og har egentlig ikke hatt noe problem med det før - men nå føles begge deler helt grusomt.

Selv om det ikke er så enkelt, så prøver jeg å tenke at det har gått bra før, og at det faktisk ER hormoner som kødder med meg. Og selv om den triste følelsen kjennes like ekte, så vet jeg innerst inne at jeg kanskje overreagerer litt. Det hjelper, men hjelper ikke likevel, om du skjønner :hilarious:

Det er tøft med alle hormonene, føler veldig med deg! Jeg gråter titt og ofte :( mistenker en liten depresjon i tillegg, men uansett - ikke noe gøy. Er han ofte borte sånn eller?

Føler med deg!!
Jeg har akkurat stått å grått ved levering i bhg fordi jeg måtte ta opp noe med pedleder. Stakar pedlederen, var ikke noe alvorlig jeg tok opp en gang! Hjalp ikke at jeg var våken to timer i natt og er ganske på felgen!

Åh det er så masete.

Vi klarer ikke holde det særlig ryddig hjemme om dagen, jeg orker jo ingenting, og mannen er sånn passe god til å rydde, i alle fall det han ser...
I går morges var han oppgitt og ga uttrykk for at "det ser jo like jævlig ut her som for en uke siden". Og jeg stortutet fordi han synes hjemmet vårt ser jævlig ut.

Altså, det var egentlig kun gangen, og han bare fant ikke noe greier,så han var litt overfrustrert, men jeg var visst ikke så enkel.

Men, å stortute, det var da ikke helt nødvendig..

Det er tøft med alle hormonene, føler veldig med deg! Jeg gråter titt og ofte :( mistenker en liten depresjon i tillegg, men uansett - ikke noe gøy. Er han ofte borte sånn eller?
Ja, ganske ofte. Og i slutten av mai, begynnelsen av juni så skal han være borte i 3 uker,æ.... Det blir tøft

Ja, ganske ofte. Og i slutten av mai, begynnelsen av juni så skal han være borte i 3 uker,æ.... Det blir tøft
Ja det skjønner jeg :( har du noen som kan besøke deg litt da, så du ikke er alene hele tiden? Ting er ekstra tøft med alle hormonene altså.

Uff takk .. Godt å høre at det ikke bare er meg...

Tror vi alle er der i mer eller mindre grad.

Husker forrige gang - sa av og til til mannen at "nå må jeg gråte litt", og han lurte på hvorfor jeg var så lei meg og eneste svaret var at jeg er bare gravid :)

Back
Topp