Hormonell?

Ekke fremmed for fødsel en uke eller to før jeg heller altså...fikk prøvd meg på et døgn på sykehus fra i går til i dag og det var ikke fare for å fryse akkurat [emoji28] og 18 juli, midtsommer....håper litt på reprise fra forrige vindfulle sommertemperatur [emoji4]
 
Jeg er bare sinna jeg.... Kan bli utløst av mld på Facebook med "nå er det vel ikke lenge igjen? Nyt graviditeten så lenge du kan! Du kommer til å savne den". SAVNE DEN???? SAVNE DEN??? ER DU HELT DUM I HUET??????!!!!!!! lett for andre å si som har hatt lette svangerskap og fin fødsel!

Eller egentlig alle mld relatert til spm ang svangerskapet og når han kommer får frem demonen i meg folk er så forbanna nysgjerrige, i stede for å komme på besøk så vil de heller at jeg skal reise..... så nå har jeg begynt p enten svare dumt tilbake eller slemt! The devil inside me liker det tydeligvis godt! For jeg blir i vanvittig godt humør etter å ha klikka :blackalien::hilarious:
 
Jeg er bare sinna jeg.... Kan bli utløst av mld på Facebook med "nå er det vel ikke lenge igjen? Nyt graviditeten så lenge du kan! Du kommer til å savne den". SAVNE DEN???? SAVNE DEN??? ER DU HELT DUM I HUET??????!!!!!!! lett for andre å si som har hatt lette svangerskap og fin fødsel!

Eller egentlig alle mld relatert til spm ang svangerskapet og når han kommer får frem demonen i meg folk er så forbanna nysgjerrige, i stede for å komme på besøk så vil de heller at jeg skal reise..... så nå har jeg begynt p enten svare dumt tilbake eller slemt! The devil inside me liker det tydeligvis godt! For jeg blir i vanvittig godt humør etter å ha klikka :blackalien::hilarious:

Jeg kan skrive under på at jeg IKKE kommer til å savne å gå gravid. Sykt irriterende når folk sier at jeg kommer til å gjøre det.
 
Jeg kjenner meg nesten litt unormal etter å ha lest denne tråden jeg :p Jeg skjønner jo at det er p-piller som gjør at jeg normalt er helt gæærn og blir sur og irriterer meg for alt. Har aldri hatt det bedre med meg selv innvendig som disse mnd jeg har vært gravid. Nesten ikke irritert eller aggresiv og ikke noe grining heller.. Tror jeg må revurdere hele p-pille opplegget når den tid kommer :p
 
I går var jeg ganske hormonell. Men er ikke det hver dag heldigvis :)
 
Haha- jeg skulle likt å se han sove så lite som jeg faktisk gjør [emoji23] d hadde vært interessant! [emoji23] ham har forstått st jeg har vært lei EM gang tror jeg, fant meg hengende med hue på badet midt på natta fordi jeg ikke fikk sove pga smerter overalt.... DA skifta han litt tone en liten periode.

Ååååå- en dag med alkohol frem til fødsel? Helt genialt!!!! Når har du termin?
Jeg har sagt at den siste mnd av svangerskapet kan han bare drite i å ta seg noe som helst alkohol! Han synes dette er riktig selv, men mange har reagert når jeg har vært så "streng"!
Men synes d sku tatt seg ut med en barnevernsansatt som skal føde, og så lukter det alkohol av barnefaren [emoji23][emoji23] da hadde jeg nesten bare sendt en bekymringsmelding til barnevernet selv [emoji23][emoji23]
Jeg har termin 18.juli [emoji6] så blir rett over en mnd, da han har bursdag 10.juni,men har vært grei med han, egentlig syns jeg han burde latt være å drikke i 9mnd,utenom ved bursdager og jubileumer og sånn, men lot være å presse det gjennom[emoji23] selvom jeg syns det er rettferdig, siden jeg må. Synes ikke du er for streng! [emoji16]

Og ja, enig med deg, det tar seg ikke ut om barnefar stinker alkohol når man er på sykehuset. Alt kan jo skje fremover så er best at vi begge er klare til å dra, og slippe å ringe mamma eller noen andre for å kjøre meg og han på sykehuset. Om det kommer av at jeg er redd for noe og vil på føden eller om fødselen er igang..[emoji23]. Er nok risiko at noen andre må kjøre meg om den kommer litt før termin(da bf jobber litt overalt på østlandet og aldri vet hvor han er når[emoji23]) , om ikke det skal være risiko når han er hjemme og.
 
Jeg har sagt at det er helt greit å ta seg noen pils eller whatever, men han skal være såpass at han orker fødselen eller evt å bli med hvis noe skjer.

Nå tør han ikke ha sex med meg om han har drukket to øl fordi han da ikke kan kjøre om noe skjer, haha
 
Jeg har sagt at det er helt greit å ta seg noen pils eller whatever, men han skal være såpass at han orker fødselen eller evt å bli med hvis noe skjer.

Nå tør han ikke ha sex med meg om han har drukket to øl fordi han da ikke kan kjøre om noe skjer, haha
Hihi, litt søtt at han ikke tørr å ha sex i tilfelle [emoji7][emoji23]

Her er det ingenting som gjør at sambo ikke vil ha sex, annet enn om jeg er flyforbanna på han og freser alt jeg sier[emoji23] og trur da deg er mest at han ikke tørr å spørre[emoji23][emoji23]
 
Jeg kjenner meg nesten litt unormal etter å ha lest denne tråden jeg [emoji14] Jeg skjønner jo at det er p-piller som gjør at jeg normalt er helt gæærn og blir sur og irriterer meg for alt. Har aldri hatt det bedre med meg selv innvendig som disse mnd jeg har vært gravid. Nesten ikke irritert eller aggresiv og ikke noe grining heller.. Tror jeg må revurdere hele p-pille opplegget når den tid kommer :p
Har flere venninner som ikke tåler hormonene i p-piller. Hu ene har funnet ut at p-ring funker like fint, men slipper hormonene og slipper å huske å ta den hver dag[emoji23][emoji6] så jeg som er veldig dårlig på å huske det tenker å prøve dette etter fødselen [emoji6]
 
Jeg kjenner meg nesten litt unormal etter å ha lest denne tråden jeg :p Jeg skjønner jo at det er p-piller som gjør at jeg normalt er helt gæærn og blir sur og irriterer meg for alt. Har aldri hatt det bedre med meg selv innvendig som disse mnd jeg har vært gravid. Nesten ikke irritert eller aggresiv og ikke noe grining heller.. Tror jeg må revurdere hele p-pille opplegget når den tid kommer :p

Jeg tåler ikke p-piller til vanlig, grunnet ekstra mengde med østrogen i kroppen. Vel- nå som jeg er gravid er dette ikke d døyt bedre [emoji23]
Jeg går til vanlig på minipille som ikke inneholder østrogen- eneste som funker for meg [emoji23]
Graviditet-økt mengde østrogen= dårlig kombinasjon [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Ekstremt irritabel for tiden... vil sove konstant. Føler meg ferdig med redebyggingen.. vil bare at fødselen skal starte.... såå lei
 
Har flere venninner som ikke tåler hormonene i p-piller. Hu ene har funnet ut at p-ring funker like fint, men slipper hormonene og slipper å huske å ta den hver dag[emoji23][emoji6] så jeg som er veldig dårlig på å huske det tenker å prøve dette etter fødselen [emoji6]
Jeg har brukt den i over 13 år og er storfornøyd med den:) tåler ikke hormoner jeg heller
 
Jeg kjenner hormonene mine har tatt helt overhånd siste uken. Of jeg som ikke liker å være så ukontrollert!!
 
Så langt i svangerskapet har jeg merket svært lite til disse gravidhormonene som alle snakker om. Jeg har stort sett vært blid og fornøyd og vært lite emosjonell. Men!!! I går kjente jeg godt på hormonene for å si det slik[emoji23]

Jeg laget pizzaboller til middag, og skulle lage ekstra mange slik at restene kunne fryses til barseltiden. Og pizzadeigen, nei den ble bare ikke helt som den skulle eller pleier! Deigen ble "løsere" på en måte slik at pizzabollene gikk delvis i oppløsning når de skulle rulles sammen. Jeg svettet og rullet for harde livet, og prøvde så godt som mulig å redde bollene. Pizzabollene gikk i oppløsning og jeg gråt og gråt. Jeg ble rett og slett utrøstelig, uansett hvor mye samboeren min prøvde å trøste[emoji23] Det verste er vell at bollene egentlig ikke så så stygge ut som de gjorde inni mitt hode... Og de endte jo opp med å være veldig gode selv med litt skavanker! Huffameg, tror jeg skremte både samboer og meg selv i går[emoji85]
 
Hormonell [emoji736] Er skikkelig irritert på sambo!!!! Han er bare sååå irriterende for tiden [emoji23][emoji35]
 
Back
Topp