Hormonell !

Griner for alt og ingenting. Kjempemoro for alle rundt meg. Ingen skjønner hvorfor jeg er slik heller

Har hatt ett par episoder hvor jeg har grått skikkelig for absolutt ingenting, eller blitt sint av bagateller. Men er også ekstremt kosete og klengete :happy:

Blir veeldig fort rørt og grinete av ting på tv osv, men har ikke vært så irritabel faktisk :) er verre når jeg har Tr!

Klarer å holde meg i skinnet liksom, men alt påvirker meg. Tar fort til tårene og blir kjeeempe lei meg for fillesaker jeg normalt ikke hadde ofret en ekstra tanke over før. Så nå sitter jeg og tuter [emoji14] artig

Jeg er ekstremt irritabel! :/ Griner hver gang jeg ser fødsler på tv og det kommer nyfødte babyer på jobb x)

Mye bedre nå enn det jeg har vært tidligere når jeg har hatt all slags hormoner ifm prøverør.

Egentlig ikke noe irritabel, men lettrørt! :p Sist svangerskap ble jeg egentlig aldri så veldig hormonell, og jeg var vel mer stabil i humøret enn til vanlig.. Likte meg selv bedre som gravid sånn sett egentlig! Hååper det blir likt denne gangen! :)

Back
Topp