HORMONELL++

2015❤️2022

Blir kjent med forumet
off, for ein dag.. eg våknet i tårer øve at eg savnet mannen min (som jobber vekke). sente mlf til han at eg savna han og ville ha han hjem.. så plutselig var eg kjempe sint på han, så va det ny mld. så begynte eg å hylgrine pga eg sku finne klær å nesten alt e blitt for lite..
så var på shopping idag, men var op gråten heila veien. såg ut som en potet sekk i alt..

skjønner ikke at mannen min orker å holde ut med da humøret mitt..

Plis si at det blir bedre ut øve?? :P

Jeg sender over en klem!

Jeg er litt hormonell men ikke så ille heldigvis. Men med frøkna var jeg vist helt grusom og var vist ikke til å være i nærheten av og det ga seg ikke før ungen var ute :P

Hahaha :D det er ikke greit, men erfaringsmessig så blir det bedre :p jeg har noen dager jeg føler for å kverke samboeren min :p

Hahaha :D det er ikke greit, men erfaringsmessig så blir det bedre :p jeg har noen dager jeg føler for å kverke samboeren min :p
Hehe, huff....Nesten så jeg ikke burde skrive dette men mine erfaringer fra sist tilsier at det slettes ikke blir bedre på en lang stund:P Tvert i mot....:rolleyes:

Hehe, huff....Nesten så jeg ikke burde skrive dette men mine erfaringer fra sist tilsier at det slettes ikke blir bedre på en lang stund:P Tvert i mot....:rolleyes:

Med meg så ga det seg ikke før ungen var ute som sagt :P

Med meg så ga det seg ikke før ungen var ute som sagt :P
Ikke her heller, og da tok mammahormonene over så jeg ble rørt av ingenting. Husker jeg strigråt for hver nye person som kom og så lillegutt, og for hver blomst og kort vi fikk. Gud så slitsomt...:rolleyes: :P

Ikke her heller, og da tok mammahormonene over så jeg ble rørt av ingenting. Husker jeg strigråt for hver nye person som kom og så lillegutt, og for hver blomst og kort vi fikk. Gud så slitsomt...:rolleyes: :P

Det ga seg heldigvis kort tid etter fødselen for min del sånn ca etter 1 uke :)

Uff da :) her ble det heldigvis bedre i noen og tjue uker sist ;) men man vet jo aldri :D

Back
Topp