Hormonell!

Tinemor89

Flørter med forumet
Aprilbarna`15
Herregud, jeg er som en tikkende bombe for tiden! Stakkars 4åringen min, får jo kjeft for hver minste ting:mad: Flere som er i samme båt?:p

Herregud, jeg er som en tikkende bombe for tiden! Stakkars 4åringen min, får jo kjeft for hver minste ting:mad: Flere som er i samme båt?:p
Åjadda :p
Mannen får gjennomgå. Han syntes det er gøy og erter bare mer! ............

Mannen min spurte meg her i dag hvorfor jeg er så hissig for tiden:D han fikk vel et hissig svar tilbake: "hvorfor tror du?"

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

høhø:P Her er det samme :P Sambo spurte meg i sta, er det sånn her det skal være heeeelt til april ? Jeg tenner på alle plugger med en gang samtidig som jeg jeg nesten sipper om jeg ikke får vilja mi :P

Her er det omvendt :P Mannen har vært hissig i snart to uker, men han vet ikke hvorfor. Han har ingen graviditet å skylde på. :P Han reiser offshore igjen på jobb på tirsdag (heldigvis), så det blir litt godt... Må si det er ganske slitsomt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det omvendt :p Mannen har vært hissig i snart to uker, men han vet ikke hvorfor. Han har ingen graviditet å skylde på. :p Han reiser offshore igjen på jobb på tirsdag (heldigvis), så det blir litt godt... Må si det er ganske slitsomt!

Sent from my iPhone using BV Forum
Haha!

Back
Topp