Hormonell..!

Sandra1987

Glad i forumet
Uff, så hormonell jeg er blitt..! Gråter av det meste og kan bli veldig sint når jeg er veldig sliten og ikke får fred. Er så slitsomt.. :( Er det flere som har det slik for tiden? Får så dårlig samvittighet..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja! Sånn har eg og det..

Forstår deg veldig eg... Skal måtte være med svigers i helgen å begynnte å gråte i dag for eg vett kordan d går...

Er så utmattet at d er ikke mye som skal til. ..

Huff, kan ikke være greit det der :(
Jeg blir igrunn rørt fort, å tårer triller, ellers har jeg ikke vært noe irritert i det hele tatt, men jeg har hormoner som gjør at jeg får latterkrampe av den minste ting! Haha :D

Jeg er blitt veldig lettrørt, mer og mer for hvert svangerskap :p Det gjør egentlig ikke så mye, men det som er værst er når jeg har dager hvor jeg er veldig sliten og ikke får hvilt meg. Jeg blir så sint og grinete jeg da at det er grusomt for både meg og ungene. Er helst når jeg er alene med de for når sambo er hjemme så er han flink og hjelpe til. Jeg får jo så dårlig samvittighet :( Har hatt et veldig fint svangerskap denne gangen med lite plager, men de siste to ukene er det som om jeg har hatt en hormon eksplosjon i meg! :eek: :oops: Uff..

Jeg kjenner meg veldig igjen! Hvis jeg er sliten å ikke får hvilt meg så blir jeg et skikkelig monster. Får skikkelig dårlig samvittighet med tanke på 3 åringen min her hjemme av å til, men det er som du sier sandra at det er helst når samboer ikke er hjemme for han er veldig flink å hjelpe til med henne når han er her.

Syns det er grusomt å være slik.. føler meg helt dum senere når jeg har fått roet meg litt men det skal så lite til før jeg fyrer meg opp. Skikkelig irriterende!! å mens vi snakker om rørt.. herre!! hehe.. tar til tårene bare jeg ser datteren min leke å kose seg! hahaha... Tåler ingenting altså! :D Enda verre kommer jeg til å bli i barsel tiden mtp å ta lett til tårene.. husker det med datteren min.. grei for ingenting! :D hehe

Jeg er en vandrende Tåre&latter&sinne-fabrikk ;-)

Akkurat slik er det for meg også Sussi86! Det er ikke noe god følelse og sitte med dårlig samvittighet når barna har lakt seg og man føler seg dum fordi en har overreagert.. Så jeg gleder meg veldig til og bli "meg selv" igjen :) Prøver og tenke positivt og tenke at det ikke er lenge igjen til hun kommer :) Da blir det nok mer grining.. He,he.. Men, men.. Vil heller gråte fordi jeg er emosjonell og rørt over hvor vakkert livet er med barn osv enn og være et sinna monster med hormon eksplosjon! :p

Back
Topp