Hormonell

mini_mamma

Elsker forumet
Idag sitter tårene løst :-( Savner samboeren som dro på Nordsjøen på torsdag. Begynner å bli litt lei av å være alene med snuppa i helligdagene.Samtig har mange av venninne blitt borte de siste årene :-( Og familien er veldig lite sosiale av seg på sånne røde dager.Da trekker de seg tilbake i campingvogna og vil helst ikke se så mye folk :-( Veit ikke hva jeg vil med dette.Bare kjeder meg
 
Samboeren min er også i nordsjøen for tiden Så forstår hvordan du har det :) Send meg en PM hvis du har lyst til å kjede deg litt mindre :D
 
Godt å høre vi er flere med nordsjø karer. Jeg liker godt friperiodene hans sa det faller på helligdagene :-) hehe, ønsker seg pose og sekk
 
Min kommer hjem på mandag, men han vil ikke være her med jul, så det er litt sårt :/
 
godt å få han hjem da :) Kose dere masse sammen i påsken. Har hatt de 3 siste julene alene selv. Glad snuppa er så liten ennå at hun ikke bryr seg så mye ennå, uansett om det er helligdag eller vanlig ukedag. Her veit vi ikke hvordan jula blir ennå før det nærmer seg, håper på en jul sammen alle 4.
 
Kjenner meg godt igjen, selv om jeg ikke har nordsjø-mann... Har en små-teit dag i dag selv. Kjeder meg, er alene, og syns ting er teit og tungt... Kjæresten min er på vei hjem igjen nå, etter årets første utepils med gutta... :) skal ikke mye til før jeg Syns ting er rævva...
 
Back
Topp