Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg var inne i en butikk i dag og så noen nyydelige babyklær og begynte nesten å tute i butikken..Ha ha ha..I tillegg så stod jeg ute på terrassen og syntes været og lukten av naturen var så deilig ..at jeg nesten begynte å tute igjen..Måtte bare riste på hodet av meg selv..Ha ha ha..Skikkelig hormonell..Og jeg er ikke såå følsom til vanlig...Jadda jadda de gærne har det godt;-)
Ikke veldig hormonell herigården heller, kun om jeg blir veldig sliten :D
Sist gang kunne jeg ikke høre levende musikk i byen og slikt uten å grine som bare det... hehe er jo litt gøy:D også fikk jeg noen sinnsjuke latterkramper, håper jeg får det denne gangen med :D:D
I dag fikk jeg tårer i øynene av Pocahontas sangene. OMG. Er det mulig. Min søte datter så på meg med forunderlige øyne og spurte "går det bra mamma? Det er jo bare en sang"..
Ååå, blir litt misunnelig jeg nå. Er ikke hormonell denne gangen - alt føles helt vanlig, bare. Var veldig hormonell med min første, og også med graviditeten som endte i SA (det var tvillinger, og hormonene tok helt av, det var helt villt). Skulle gjerne hatt litt mer av det denne gangen også.
Lurer på hva det betyr, og hvorfor det kan være så ulikt.