Hormonell ..

Jente1988

Flørter med forumet
Jeg er så hormonell om dagen. Griner av nesten alt. 

Flere som har det sånn?

Jeg var inne i en butikk i dag og så noen nyydelige babyklær og begynte nesten å tute i butikken..Ha ha ha..I tillegg så stod jeg ute på terrassen og syntes været og lukten av naturen var så deilig ..at jeg nesten begynte å tute igjen..Måtte bare riste på hodet av meg selv..Ha ha ha..Skikkelig hormonell..Og jeg er ikke såå følsom til vanlig...Jadda jadda de gærne har det godt;-)

Hahaha :P 

Høres ut som meg. Hihi. Såg en reklame, var bare søt og sånn, men joooda. Der kom tårene sprengende på. 

Også en sang, When youre gone av Avril.. Tuuuuuut..

Jeg er heller ikke følsom til vanlig. Men nå,,, herlighet da. 

Men ja, de gærne har det godt. Og jeg må si jeg liker å være følsom, for jeg ler så jeg griner av det etterpå 

Kan vel si det sånn. At jeg igår begynte å hulke over BARNETV sier vel sitt. Så prøver å unngå det i størst mulig grad :P

Sist jeg grein litt var i går da jeg og forloveden min så Narnia: Reisen til det ytterste hav emoticon

Litt variasjon på humøret, ja..

Men begge veier, både tårer og latter kommer fortere, synes jeg.

ja helt grusomt, sipper av alt jo... huhh....

nei, ikke hormonell i det hele tatt faktisk.. 

Ikke veldig hormonell herigården heller, kun om jeg blir veldig sliten :D
Sist gang kunne jeg ikke høre levende musikk i byen og slikt uten å grine som bare det... hehe er jo litt gøy:D også fikk jeg noen sinnsjuke latterkramper, håper jeg får det denne gangen med :D:D

I dag fikk jeg tårer i øynene av Pocahontas sangene. OMG. Er det mulig. Min søte datter så på meg med forunderlige øyne og spurte "går det bra mamma? Det er jo bare en sang"..

En ganske glad sang og. Farger i vinden :) 

Jajamen :P Haha

Ååå, blir litt misunnelig jeg nå. Er ikke hormonell denne gangen - alt føles helt vanlig, bare. Var veldig hormonell med min første, og også med graviditeten som endte i SA (det var tvillinger, og hormonene tok helt av, det var helt villt). Skulle gjerne hatt litt mer av det denne gangen også.
Lurer på hva det betyr, og hvorfor det kan være så ulikt.

Back
Topp