Hormonell

Ella~83

Glad i forumet
Flere som sliter med hormonene om dagen? Jeg blir så vanvittig fort sint jeg da. Det skal ingenting til før jeg klikker helt. Minner egentlig litt om da jeg var tenåring.

Jepp, kjenner meg igjen og ikke minst sipping! Griner jo for ingenting hehe [8D]

Japp, tåler veldig lite om dagen[8D] Men har en super sambo som ier så fint til meg at han ikkje tar det til seg, for han vet det er hormonene som gjøre det[:D] 

*haha, skal tro om han gleder seg til svagerskapet er over, og eg kommer i mitt normale igjen[8D]*

Jadda.. Mye hormoner i sving her om dagen ja. Spesielt i trafikken[:D]

ORIGINAL: Pigita

Jadda.. Mye hormoner i sving her om dagen ja. Spesielt i trafikken[:D]

Oh ,må ikkje snakke[8D][:D] Eg sitter å banner og steiker over folk som kjører under fartsgrenser(da snakker vi 50 km/t i 80 sona)

Og ja, fløyta er ganske lett tilgjengelig om dagen;) irriterer meg så fort!![X(]

det er ikke akkurat tørt i øyekroken her..... hver dag tuter jeg....av ingenting...
Men jeg er jo veldig flink til å se på tv-programmer som rører jeg da.... uff...uff....
Har blitt brukt litt tørkepapir her de siste ukene....og mere vil det bli kjenner jeg....hehe...

Åååååååååå yes du, her e vi hissi men æ grin vældig lætt oxo da[:'(]

Her har hormonene roet seg betraktelig, men de ble vekket i sinne i dag [8D]

Godt å høre at det ikke bare er meg, selv om jeg ikke unner noen det da. Dere skjønner hva jeg mener [;)]

Joda jeg griner litt også, men er mest sint. I en sånn svangerskapsbok jeg har stod det at etter uke 12 begynner det fleste å føle seg balanserte og rolige (eller noe sånt). Det er jo DA det begynte hos meg. Jeg ER normalt ganske "balansert".

Her har sambo sovet på sofaen et par netter de siste ukene og jeg ødela faktisk pc'n hans i et raserianfall her i helgen. Skammer meg veldig over det altså. Han har gjort mye teit, fortjener kjeft og burde skjerpe seg, MEN det er liksom de proporsjonene jeg blåser små ting opp til som bare er helt av en annen verden. [&:]
Heldigvis takler han det veldig bra og er tålmodig. Han ler jo en del av det også da. Det er jo ikke likt meg å bli så crazy.

Må bare fortelle om dagens irritasjonsbombe.

Jeg tar pendertog som alltid er altfor varmt og fullt. Jeg får karret til meg en plass ved vindu for da kan jeg sørge for at det holdes åpent så jeg ikke dør av varme/dårlig luft. Det bråker veldig, men heller det enn null luft. Det er ikke ventilasjon på dette toget forøvrig. Halvveis i togturen begynner en dame forann meg å skryve vinduet forsiktig opp (uten å spørre om det er ok - noe man normalt gjør). Jeg ble irritert, men sa ingenting. Hun fikk det ikke helt opp heldigvis. Dette er tydeligvis ikke en pendler, men en som tilfeldigvis tar toget i dag tenker jeg. Så dupper jeg av litt mens jeg leser avisa og når jeg kikker opp så er vinduet helt igjen og det er helt tett luft der inne! Argh.. Det bare bobler over hos meg, og jeg får lyst til å skyve det ned igjen, men akkurat da kommer vi inn i en tunnell og så skal jeg av toget rett etter det. Jeg tenker at jeg skal fortelle denne dama et par ting om det å ta tog og normal høflighet osv. Lager skikkelige scenarioer i hodet mitt. Denne dama er jo bare såå ufattelig teit som det går an å bli liksom. Jeg greier å styre meg og ser henne gå mot en bil. (Hun gikk av på samme stopp som meg.) I den bilen sitter en tidligere kollega som jeg prater med en gang i blant. Det var tydeligvis kona. Hehe.. VELDIG glad for at jeg greide å styre meg. Jeg skjønte jo selv at jeg lagde noe stort ut av ingenting.

Har roet seg litt, men er mye værre en før jeg ble gravid. Var skikkelig gale de 12 første ukene. Da var jeg fjortiss, heks, sippehue og baby på engang!![8D]

er litt småsutrete[:-]
pleier som regel å klare å holde meg for girlysutreting, men nå kommer tårene fort altså[8D]

Back
Topp