Hormonell-tråden

Tårene trillet en morgen jeg hadde lyst på vannmelon til frokost, også hadde vi ikke vannmelon...
 
Jeg blir plutselig rasende (typ blindt raseri) for at mannen for eksempel ikke har hengt opp klær. Så kommer jeg til meg selv.... Så finner jeg jo ut at han ikke engang visste at jeg hadde satt på klær til vask, da han var på jobb når jeg gjorde det...

Han henger de jo alltid opp hvis jeg sier ifra [emoji14]

Stakkars <3
Stakkars mennene må nok tåle mye de neste månedene, jeg ble fly forbanna på min bedre halvdel i morges fordi han sto opp kvart på fem og jeg våknet da han sto opp, ikke bråket han spesielt mye og han må nesten stå opp da for å rekke jobb [emoji28]
 
Stakkars mennene må nok tåle mye de neste månedene, jeg ble fly forbanna på min bedre halvdel i morges fordi han sto opp kvart på fem og jeg våknet da han sto opp, ikke bråket han spesielt mye og han må nesten stå opp da for å rekke jobb [emoji28]
Haha ja ikke sant Stakkars samboere/ektefeller/kjærester i den kommende tiden :p

Den som venter på noe godt osv <3
 
Det verste for meg om dagen er forholdet mitt til søsteren. Vi har omtrent aldri krangla, men nå er vi begge gravide og hormonelle. Det går hett for seg, for å si det sånn! Vi syntes begge at den andre er både sensitiv og bitchy :knegg::knegg::knegg:
 
Den der BlimE-sangen.... jeg hylgriner for den er så fin [emoji24]
 
Når du gråter fordi du oppdager at alle klærne i tørketrommelen har havnet inni sengetøyet og ikke har blitt tørt, så det lukter vondt og du må vaske det på nytt :oops:
 
Gråter av alt [emoji27] og er blitt veldig sinns på alt og alle de siste dagene! Er nok en blanding av å aldri få hvile ut! #levendezombi
 
Når du ligger på sofaen hele dagen og glor på barnefødsler på youtube... og du griner hver eneste forbanna gang for det er så vakkert :shy:
 
Jeg var med samboer på sykehuset, og et par med en baby gikk inn på et undersøkelses rom, babyen hylskrek, og tårene mine presset på. Klarte å holde de igjen. Kom vel tre dråper, men like før jeg måtte gå ut fra venterommet. Ikke vært noe artig å sitter der å hylsippa:p
 
Jeg har blitt rørt til tårer av flere innlegg her inne, og gråter veldig lett nå. Og da må jeg forklare at jeg gråter en til to ganger i året (kanskje mindre) og da er det noe alvorlig. Mens i dag gråt jeg av at jeg ikke fikk posten jeg ventet på‍♀️[emoji23].
Og irritasjon får jeg av det minste, ( det gjorde jeg fra før av også) forskjellen nå er at jeg sier det høyt og er frekk når jeg burde holde munnen lukket[emoji87][emoji23] men sier fort unnskyld da‍♀️
 
Åh gud. Jeg får klump i halsen og tårer i øynene av alt. Det begynner egentlig å bli tåpelig :p Jeg er av typen som aldri gråter, da skal det være veldig fint eller ille. Men nå kan jeg gråte av at jeg ser en stor og fin hund på TV...
 
Når du blir sur på kollegaen din når hun bruker ostehøvelen på ost. Jeg svarer sikkelig surt at hun ikke kan bruke den på osten når jeg skulle skjære eple med den [emoji23] Hun så bare rart på meg, så begynte vi le, helt til jeg busa ut i tårer for at jeg var frekk med henne [emoji23]
 
Gikk rundt på jobb i dag og småkjeftet fordi noen hadde tatt en blokk som jeg la fram og skulle bruke [emoji85][emoji854] Heldigvis vet de fleste om det nå (har klart å tippe det) så de flirte mest av meg... (fant aldri blokken heller)..
 
Måtte gå hjem fra jobb i dag fordi jeg begynte å hyl grine og kaste opp i bøtta i et viktig møte vi hadde[emoji20][emoji848] Og begynte å grine av en jobb diskusjon vi hadde og når en kollega hevet stemmen så rant begeret over. *flau&uproft* følte jeg meg da. Seriøst jeg greier jo ikke jobben min nå! Dette syntes jeg er veldig vanskelig å takle siden jobben er livet mitt. Mens nå er jeg sliten, får ikke i meg mat, griner av alt og alt på jobb virker som et ork.
 
Og jeg syntes alle rundt meg er aggressive og dømmende, men deg regner jeg med at er hormonene min og hodet mitt som tuller med meg.
 
Back
Topp