Hormonell sa du??

Happypig

Betatt av forumet
Japp,nå må jeg bare bite i det sure eplet og innrømme at hormonene løper noe løpsk om dagen! Man kan vel med hånda på hjertet si at man er GRAVID når man ser på Tori&Dean, å begynner å gråte fordi de har minnestund for hunden sin?! Og da snakker vi på grensa til hulkegråt og snørr... Glad min kjære ikke fikk med seg det :p Flere som sliter? ;)

Haha, jeg har slitt med tårer siden jeg gikk gravid med jenta vår :P Nå nettopp fikk jeg tårer i øynene av å se en sovende baby på Desperate Housewives :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe jeg er og slik.... :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner meg så igjen, men jeg merker at jeg blir fryktelig sint for ingenting også! Og det er nesten mer plagsomt synes jeg:(

Yepp! Frøken Hormonell her!

Blir sint å irritert for altog ingenting.. Har begynt å grine flere ganger på jobb, har en snill sjef som trøster meg da, hun vet hvordan dette er;)

Men.. Var ikke sånn med førstemann! Da var alt så enkelt!

Slår ikke min.. Jeg satt å såg på tegnefilmer dumbo å i den scenen hvor dumbo blir tatt ifra mammaen sin å møter henne igjen så satt jeg å hulk gråt å muttern ba meg skjerpe meg for det var tegnefilm :p

Sent from my iPad using BV Forum

Åjada, flyr i flint og griner for småting ;)

-Taster fra appen-

Slår ikke min.. Jeg satt å såg på tegnefilmer dumbo å i den scenen hvor dumbo blir tatt ifra mammaen sin å møter henne igjen så satt jeg å hulk gråt å muttern ba meg skjerpe meg for det var tegnefilm :p

Den scenen gråter jeg ALLTID av! Hormoner eller ikke! Og enda verre når han besøker mammaen sin! Åh herregud!

-Taster fra appen-

Gråter av alt mulig her å, særlig hvis ting ikke funker som det skal. Begynte å hulkrgråte i går fordi jeg ikke fikk Skype til å fungere på PCen :-P

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Hormonell er fornavnet! Griner for hver minste ting, og blir forbanna for alt:-P Hehe!

Superhormon på bærtur her og :confused:
Tenkte da at eg e så lett antennelig, kanskje kom frå røykeslutt, men trur da mesta e pga bønno i magen :P
Va mykje roligare sist ;)

Den scenen gråter jeg ALLTID av! Hormoner eller ikke! Og enda verre når han besøker mammaen sin! Åh herregud!

-Taster fra appen-
haha ja den er så trist :( nesten så en vil hoppe inn i tven å kose med den lille å ta han med hjem <3

Huff ja.
Jeg var på vei til jobb og idet jeg kjører forbi parkeringsplassen på et kjøpesenter.
Så begynner tårene å trille, bare fordi jeg vet at de har kontroller dær og de som parkerer der for å ta buss kommer til å få bot :'(

sendt fra Note 3 - sengekos

Back
Topp