Hormonell..........:P

VenterPå

Forelsket i forumet
Haha,satt og lo og gråt om hverandre og ble rett og slett frustrert av meg selv i går kveld:P Gubben hadde vært ute og trent,kom hjem og dusjet..jeg lå på soffaen og syntes synd på meg selv pga bekken-smerter:P så gikk han opp, jeg trodde det var for å hente seg klær og komme ned igjen.men hæn kom ikke ned,og der lå jeg og hylgrinte fordi jeg trodde han hadde gått og lagt seg uten å si fra:P han kom på at set var fotball på tv'n som hæn måtte se ferdig:P
Guri,det skal bli godt når disse hormonelle svigningene er over!:D

He, he, kjenner meg igjen. Tårene ligger heeeelt under overflaten.. Var ikke så ille sist. Syns litt synd på mannen for tårene kommer jo for hver minste diskusjon :p

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Haha det er det samme her, blir skikkelig flau over meg selv noenganger .

Syns det er så kjipt! Glad mannen ikkje har merka det så mange ganger, for eg blir kjempe flau:p

Verste jeg har opplevd med de hormonan hittil var to gang mens vi...ja... hadde litt sengekos:p Ene gangen begynte jeg å skratte skikkelig... sånn fullstendig latterkrampe:P Andre gangen begynte jeg plutselig å grine skikkelig :p hehe Måtte jo bare si til han at det er hormonene som tuller med meg:P Ble faktisk ikke flau, ble bare sjokka over hvor jojo man kunne være:p

Her fikk jeg faktisk nettopp en motsatt beskjed av min mann! Man mente jeg gråt alt for lite :p

"Du har bare Grini den ene gangen"!

(Hvis dere husker episoden med softisen som var tom...) :p

Jeg syna det var ganske greit :D

-- tasting fra mobil --

Her fikk jeg faktisk nettopp en motsatt beskjed av min mann! Man mente jeg gråt alt for lite :p

"Du har bare Grini den ene gangen"!

(Hvis dere husker episoden med softisen som var tom...) :p

Jeg syna det var ganske greit :D

-- tasting fra mobil --
Hihi den husker eg! :p :D

Verste jeg har opplevd med de hormonan hittil var to gang mens vi...ja... hadde litt sengekos:p Ene gangen begynte jeg å skratte skikkelig... sånn fullstendig latterkrampe:P Andre gangen begynte jeg plutselig å grine skikkelig :p hehe Måtte jo bare si til han at det er hormonene som tuller med meg:P Ble faktisk ikke flau, ble bare sjokka over hvor jojo man kunne være:p
Hahah, det samme skjedde meg :p latterkrampe OG full gråt i samme slengen! Dette var helt i starten, og har heldigvis ikke hatt noe særlig problem med det i ettertid :)

Back
Topp