Hormonell, oh yeah!!!

*Tåka*

Elsker forumet
Sitter og stortuter fordi Nora vant Stjernekamp, for heia på henne. Hun er jo så flink, men så ville jeg jo også at begge skulle vinne. Hørt noe så idiotisk? Må le av meg selv også:laughing025
Flere som er like hormonell for tida?

Må nevnes at jeg stortuta gjennom alle sangene også :p

Last edited:
Sitter og stortuter fordi Nora vant Stjernekamp, for heia på henne. Hun er jo så flink, men så ville jeg jo også at begge skulle vinne. Hørt noe så idiotisk? Må le av meg selv også:laughing025

Haha :) Er lov i desse tider. Og verre blir det etter fødsel :P

Haha :) Er lov i desse tider. Og verre blir det etter fødsel :p

OMG!! Jeg kommer til å bli tidenes grinunge. Ble tidenes emo etter fødselen av storebror for fem år siden, og nå er det jo verre enn noen sinne :O
Crap, stakkars mannen min!!!

Var på kino sammen med snuppa på 4 og svigermor å så Karsten og Petra... var gla det var mørkt for å si det sånn, for tårene sildra i strie strømmer. Merker det er litt ekstra hormoner i omløp ja!

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Ha, ha, ha.... jeg begynte å grine av siste episode av big bang theory...... Hallo, når Sheldon sa han elsker Amy er det verdt noen tårer ;)

Jeg er bare ikke der i det hele tatt... Føler meg som normal, og jeg får ingen klager av mannen min...

Griner av alt som er rørende.... Samboeren sitter bare å småflirer mens tårene triller... Har en fra før, så han husker hvordan det er igjen vil bli en stund fremover

Var på kino sammen med snuppa på 4 og svigermor å så Karsten og Petra... var gla det var mørkt for å si det sånn, for tårene sildra i strie strømmer. Merker det er litt ekstra hormoner i omløp ja!

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Hahaha, den er fin!! Godt med en mørk kinosal da, ja.
Jeg så Løvenes konge med guttungen her for en stund siden, og jeg hulka før introen var ferdig fordi jeg visste jo at pappa´n kom til å dø :p Gleder meg til dette er over.

Mye høyt og lavt ja! Har blitt noen tårer, og noen litt kvasse tilbakemeldinger til samboeren de siste mndene. Heldigvis forstår han når hormonene er på "tur", og svelger noen kameler i stillhet :p Hehe!

Back
Topp