hormonell og provosert, jeg??

ORIGINAL: honning84

Den ene tråden det er snakk om ble slettet ganske fort, gikk ut på at noen ikke var helt enige om hva som er greit å ta opp inne på generell-forumet...

det ble flere tråder ut av det... hvor noen ble ganske ufine mot enkeltpersoner.... hu ytra sin mening om hva hu mente passet / ikke passet på et babyforum.. men tror det er ute av verden nå[;)]

Hva nå enn som har skjedd høres det ikke bra ut. Håper alt er ok med deg jealie;)

ORIGINAL: Jaybird

Hva nå enn som har skjedd høres det ikke bra ut. Håper alt er ok med deg jealie;)

Jeg har det helt fint[:)] Har bedre å fylle tiden min med enn å plages av en gjeng på generell, som jeg ikke aner hvem er, hehe...[:)]
Men jeg tråkket på de, visste jo at det kom reaksjoner..men meldte meg helt ut..kikket litt i går kveld, men da hadde visst flere av de trådene blitt slettet, det hadde jo tatt helt av der inne[;)]
Bare fordi jeg sa at det er for mye by på seg selv jenter der inne, at det ikke bør være nødvendig å legge ut bilder av puppene sine for å få tilbakemeldinger på de...
Uffameien[;)]

ORIGINAL: jealie28

ORIGINAL: Jaybird

Jeg har det helt fint[:)] Har bedre å fylle tiden min med enn å plages av en gjeng på generell, som jeg ikke aner hvem er, hehe...[:)]
Men jeg tråkket på de, visste jo at det kom reaksjoner..men meldte meg helt ut..kikket litt i går kveld, men da hadde visst flere av de trådene blitt slettet, det hadde jo tatt helt av der inne[;)]
Bare fordi jeg sa at det er for mye by på seg selv jenter der inne, at det ikke bør være nødvendig å legge ut bilder av puppene sine for å få tilbakemeldinger på de...
Uffameien[;)]

hehe.... det tok virkelig HELT av ja[8D]

gadd ikke å gå inn en gang...
lå meg ned på sofaen og sovnet... så glemte det:P

Back
Topp