Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Uff, ja.. Alle og alt er feil..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hormonell i den forstand at av jeg gråter av INGENTING. Samboer synes dette til tider er hysterisk morsomt...
HahahahahaJeg var enormt mye mer hissig forrige gang.
Har gått greit hittil, men igår ble jeg dritsur. Vi skulle på skitur, og pakket alt hjemme. Manglet kun sjokoladen, så kjøpte den underveis, samboeren løp inn og handlet når vi kjørt til skiløypa. Når vi kom frem til der vi skulle være og ha bål viser det seg at sjokoladen ligger i bilen! Han hadde hoppet inn i bilen og la sjokoladen i baksetet istedet for å putte den rett i sekken
Jeg ble så dårlig humør at han nesten var nødt til å gå ned kun for å hente den... Men jeg ga meg i siste liten, og etterhvert ble humøret bedre også. Ikke bra nok til at jeg ville bli der og kose meg med kakao og sånt, vi dro igjen ganske kjapt, men han slapp i allefall å gå ekstratur
Ikke kødd med sjokoladen min liksom Pappa som også var med prøvde å trøste meg med at jeg kunne få en pære istedet, og jeg syns jo forslaget hans var rett ut latterlig...