Hormonell much?

Mamstilen

Glad i forumet
Septembermødre <3
Jeg må nesten le av meg selv. Jeg har slitt mye med psykisk helse, så når det kommer til følelser ute av kontroll er jeg en mester i å hente meg inn igjen :D men gud bedre, de siste dagene har jeg blitt SÅ forbanna på ALT. Jeg blir så sint at jeg begynner å grine.. Så jeg må innse nederlag og erkjenne at hormonene har tatt meg :P dessuten blir jeg fort "såra". Igår lå jeg i fosterstilling og hylgrein fordi jeg ville grille pølser, men ALT gikk imot meg (jeg fant ikke grillkull eller engangsgrill) haha. Noen andre enn meg som kjenner det nå? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Uff ja. De hormonene er ikke så lett å takle bestandig!
Jeg griner for ingenting! Slitsomt! Plagsomt!

Hormonene har jeg tapt for for lengst. ;) hehe.
Gråter lett, og kan også bli litt fort hissig. Men, nå tror jeg faktisk det har roet seg ned litt i forhold til hvordan det var. Kommer litt an på formen også tror jeg. :)

Jeg må nesten le av meg selv. Jeg har slitt mye med psykisk helse, så når det kommer til følelser ute av kontroll er jeg en mester i å hente meg inn igjen :D men gud bedre, de siste dagene har jeg blitt SÅ forbanna på ALT. Jeg blir så sint at jeg begynner å grine.. Så jeg må innse nederlag og erkjenne at hormonene har tatt meg :P dessuten blir jeg fort "såra". Igår lå jeg i fosterstilling og hylgrein fordi jeg ville grille pølser, men ALT gikk imot meg (jeg fant ikke grillkull eller engangsgrill) haha. Noen andre enn meg som kjenner det nå? :)

Kjenner meg sååååå godt igjen... Stakars mannen min! Sur, grinete og irritert!!! Og det passer ikke så bra når jeg har en mann jeg må minne på ting 2 ganger !!@"&kr(:/%##**

Hormonene er på plass ja!

Å jadda!! Har kort lunte i fra før.... må virkelig telle til ti ofte!! :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det er virkelig ikke lett! Ser det ikke bare er meg, det er jo en trøst å vite :)

Huff ja, det svinger fra tårer til sinne veldig fort! Jeg er blitt veldig lettrørt, og veldig snarsint! Må virkelig ta meg på tak for å ikke bli så sint på barna. Har en 4-åring i trass, så jeg får da prøvd meg!

ja her kjenner jeg meg igjen.. lett rørt, og umulig å diskutere noe med mannen før jeg begynner å grine :( synes virkelig synd på han.. men men sånn er nå det:)

Back
Topp