Hormonell? Jeg??

Bollemor

Elsker forumet
*MIA*
Var på vei hjem fra jobb en dag, og gikk mens jeg skrev en tekstmelding. Det var GOD plass der jeg gikk og jeg så forran meg hele tiden.
Så kommer det en mann, som tydeligvis ble irritert over at jeg tekstet og gikk, som med vilje tok ut albuen og bompet hardt borte siden/magen min.

Jeg ble så sint og forfjamset at jeg ikke klarte å få ut et eneste ord, og han snudde seg ikke heller.
Ble så sint at jeg nesten begynt å gråte og ikke rakk toget mitt!!! :P

Merker det ikke skal mye til før hormonene bobler opp!!

Selv om det kanskje er litt hormoner ute å går, så var det teit gjort av han mannen da. Jeg hadde også reagert på det, sånn til vanlig. Kanskje ikke en sterk reaksjon, men likevel. :p

Drittmann!!

Med mitt humør om dagen hadde han fått seg no gloser!!!! Sympatiklem sendes!

Hadde vert stygg fare for at eg hadde snudd meg å gitt han en albue sjøl... Man kødder ikkje med ei hormonell kvinne altså!;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Herlighet så frekt! Tror jeg hadde glefset noe som "se deg for" eller sagt et stygt ord.. Hadde aldri klart å holde kjeft :p hehe.. Hadde nettop en liknende situasjon på butikken selv ;) og som du skriver så skal det ikke mye til før hormonene røres.. (man bør ikke kødde med gravide :p )

For en J... drittfyr!!!! Klemmer til deg!

Hjelpe og trøste for ei hormonBOMBE jeg er blitt de siste dagene! Har gått helt i fistel for de minste ting. Stakkar samboer, han oppfører seg som vanlig når jeg blir urimelig og forbanna (dvs han sier meg imot, helt forståelig), meeeen det bør han ikke gjøre. Da klikker jeg jo i vinkel. :P Er heldigvis flink til å be om unnskyldning når det verste er over. Når skal han lære at han må stryke meg med hårene??? Vi har jo et barn fra før! Blir helt flau og ikke minst overrasket over temperamentet mitt - er det noen grunn til at jeg skal ha en hormontopp når jeg går inn i 4. mnd?

Godt å vite det ikke bare er meg ;)
vi hormonelle damer får holde sammen :)

Her selv sjelt ut smågutter med lekegevær og store gutter med softgun.. takler ikke skytevåpen når jeg er "upåvirket" av hormoner heller.. man går ikke rundt og leker krig når man har så mye vondt i verden.. Jeg synes normal folkeskikk/høflighet og empati må inn i læreplanen på skolen for de foreldrene som mangler det klarer neppe å lære videre noe de ikke kan.. dessverre så blir det også litt for gale, for skolen får i enkelte tilfeller skylden for alt.. uff, hvor ble de medmenneskene hen?

Back
Topp