Hormonell enda

BigMama1018

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Denne gangen er jeg mye mer lett rørt og hormonell enn etter første frøkna.
Griner av tegnefilmer liksom :rolleyes:

Største frøkna lurer på hva som feiler den hardbarka mora si :hilarious:
 
Denne gangen er jeg mye mer lett rørt og hormonell enn etter første frøkna.
Griner av tegnefilmer liksom :rolleyes:

Største frøkna lurer på hva som feiler den hardbarka mora si :hilarious:

Jeg har ikke noe å sammenligne med siden dette var vårt første barn, men jeg er veldig emosjonell etter fødsel. Kan ikke se film eller serie hvor det er mye vold og blod, særlig hvis det er rettet mot mennesker som har familie. Jeg begynner å grine om jeg ser barn som har det minste vondt, disse redd barna-reklamene som går nå er helt drepen for meg. Hjelper heller ikke at navnet på en av barna i reklamen er forvekslende likt navnet til datteren vår!

Ugh, håper jeg kommer meg igjen og blir litt mer hardhudet. Jeg har en jobb som av og til innebærer å få informasjon om vanskelige familiesituasjoner, og det blir veldig tungt om jeg skal være så følsom.
 
Jeg har ikke noe å sammenligne med siden dette var vårt første barn, men jeg er veldig emosjonell etter fødsel. Kan ikke se film eller serie hvor det er mye vold og blod, særlig hvis det er rettet mot mennesker som har familie. Jeg begynner å grine om jeg ser barn som har det minste vondt, disse redd barna-reklamene som går nå er helt drepen for meg. Hjelper heller ikke at navnet på en av barna i reklamen er forvekslende likt navnet til datteren vår!

Ugh, håper jeg kommer meg igjen og blir litt mer hardhudet. Jeg har en jobb som av og til innebærer å få informasjon om vanskelige familiesituasjoner, og det blir veldig tungt om jeg skal være så følsom.

Serie og filmer der barn lider var helt uutholdelige for meg etter fødsel med nr.1. Kunne tenke på de barna flere dager etterpå - var jo kun oppdiktet rolle. Men enkelte kan jo ha det slik.

Er ikke bedre nå etter barn nr.2..... veldig lettrørt! Jeg er ikke slik
 
Serie og filmer der barn lider var helt uutholdelige for meg etter fødsel med nr.1. Kunne tenke på de barna flere dager etterpå - var jo kun oppdiktet rolle. Men enkelte kan jo ha det slik.

Er ikke bedre nå etter barn nr.2..... veldig lettrørt! Jeg er ikke slik

Føler det bare ble verre med nr 2.
Seriøst blitt største pingle over alt.
Alt er skummelt og farlig. Tåler nesten ikke se på nyhetene da jeg begynner å gråte.
Tutet høylytt i bhg da storebror sa stolt at mammaen hans var best i verden. [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji28]
 
Går det over på noe tidspunkt? [emoji23] Loppa er 16 uker og hormonene har fortsatt ikke satt seg [emoji85] Har roa seg, men ikke helt [emoji23]
 
Går det over på noe tidspunkt? [emoji23] Loppa er 16 uker og hormonene har fortsatt ikke satt seg [emoji85] Har roa seg, men ikke helt [emoji23]
Nei, tror ikke det [emoji23]
Før kunne eg reise verden rundt uten bekymringer.
Nå er selv hovedveiene skummelt.
 
Nei, tror ikke det [emoji23]
Før kunne eg reise verden rundt uten bekymringer.
Nå er selv hovedveiene skummelt.
Oi oi oi [emoji23] jeg har ikke lappen, men hadde nok ikke turt å kjøre [emoji85] er jo redd når vi triller, stoler ikke på at bilene holder seg på plassen sin [emoji23][emoji23] og tårene kommer uansett glad, trist eller forbanna [emoji41]
 
Back
Topp