Hormonell eller?

Majk1

Elsker forumet
Idag når jeg skulle på butikken stod jeg å ventet på at de som kom i motgående kjørefelt skulle passere slik at jeg kunne parkere på plassen jeg hadde peilet meg inn på å stod å blinket til. Kom ca 10 biler mot, og den siste (som kjørte fort for å ta igjen bilene foran seg) stjal plassen min rett foran nesa mi. Trodde jeg skulle eksplodere. Det var ganske åpenlyst hvor jeg hadde tenkt å parkere så jeg syntes det var skikkelig dårlig gjort.

Hadde mest lyst til å gå å kjefte på han - at det må da gå an å finne en annen plass når det er ganske åpenlyst at jeg hadde tenkt å parkere der.

Etter jeg var ferdig med å handle hadde jeg lyst til å parkere bak bilen å stå der en stund slik at ikke mannen kom seg ut igjen...

Haha....
Hormoner eller? [8D]
Klarte å beherske meg da, men kjente det kokte godt i topplokket [8D]

Det der minte meg om da vi var på Ikea forrige lørdag. Først var det en mann som tok plassen vi skulle ha,selvom vi sto og blinka inn der[8D] Jeg kjeftet som en gal inni bilen og ville gå ut og slå knyttneven i panseret hans,men sambo roet meg ned. Så kom vi ut fra Ikea igjen,og JIPPI en mann sto foran bilen vår med to tralle fulle av kjøkkenbenker og diverse. Jeg sa høyt før jeg gikk inn i bilen at det hadde vært hyggelig om de kunne passe seg,men da mannen ikke hørte la jeg meg på hornet [8D] Han så selvfølgelig bare dumt på meg,disse trallene var jo faktisk veldig tunge. Syns litt synd på datteren hans på kanskje 16 år,som måtte dytte på disse for harde livet slik at vi kom oss ut[8D] OND er jeg.ahahhahaha

Jeg var faktisk ut av bilen å kjeftet en mann HUDEN FULL en gang for samme greia [8D] Det ble til at han rygget seg tilbake igjen og fant seg en annen plass [:D] SÅNN FREKKHET tåler jeg bare ikke, gravidhormonell eller ikke... [8D]

hehe skjønner deg godt!
hadde klikket uten hormoner for den jeg[:D][:D]

Back
Topp