Hormonell DELUXE

Marit 83

Elsker forumet
Blir sprø snart jeg altså... [:(] Begynner å merke det til og med på jobben nå at jeg tåler ikke like mye syting og mas av 2-3åringene på småbarnsavdelingen jeg jobber på... [:(]
Er så utrolig sliten i hodet når jeg kommer hjem fra jobb om dagene, at hadde det vært mulig, så hadde jeg seriøst lagt meg til å sove TVERT etter middag og helt til neste morgen... [:o] Gråter for hver minste ting her hjemme og jeg synes synd på stakkars sambo som må holde ut med meg... [:(] What t do!? Det går jo ikke an å sykmelde seg for at man er hormonell vel?!?! [&o] Er bare såååååååååå SLITEN... [:'(]

Her er det mest sliten og tårer som gjelder, blir ikke så veldig sur/sint. Men fytterakkern så slitsomt det er...[:@]

ORIGINAL: Tre blir fire

Her er det mest sliten og tårer som gjelder, blir ikke så veldig sur/sint. Men fytterakkern så slitsomt det er...[:@]

Blir jo helt utslitt... [:(] Og vi som driver å bygge oss hus og greier...herregud jeg lurer på hvordan dette skal gå hvis jeg skal være sånn sliten hele tiden...eier ikke overskudd jo... [&o]

ORIGINAL: Marit 83

Blir jo helt utslitt... [:(] Og vi som driver å bygge oss hus og greier...herregud jeg lurer på hvordan dette skal gå hvis jeg skal være sånn sliten hele tiden...eier ikke overskudd jo... [&o]

Vi får bare håpe det blir bedre. Krysser fingrene for oss begge[:)]

ORIGINAL: Marit 83

Vi får bare håpe det blir bedre. Krysser fingrene for oss begge[:)]

Uff ja...krysser for harde livet her... [&o]

Back
Topp