Hormonell blødning eller SA?

Ja, det forstår jeg godt. Jeg er midt oppi eksamener selv og får veldig lite gjort! Ring med en gang kontoret åpner du, så får du nok time på dagen :)
 
ja, passa uhorvelig(?) dårlig. Trengte ikke bli sånn i det hele tatt spør du meg.. Men, sånn er livet. Ja, skal sjekke med legen. Hater å ikke vite.

Ja, det er det som er. Må lese, men tankene bare surrer bort..
Det skal jeg! :) håper det, hvis ikke blir jeg å ringe direkte til gyn på sjukehuset.. Noen må jo kunne gi meg et svar!..
 
ja, da hadde man vært hos legen da. Han var ganske sikker på at det var SA igjen, så han tok ultralyd av meg da, og da så han noe, men trudde det nok var rester. Så han har skrevet et brev/henvisning til gyn på sjukehuset for utredning pga. jeg har hatt to SA'er rett etter hverandre. Så er veldig glad for at han tar meg på alvor, selv om jeg bare er 20, og at han vil på mine vegne finne ut hva som kan være galt. Han snakka no i at egga mine var jo veldig bra, men det kunne være noe med livmoren og andre ting. Så da er det bare å vente på utredning, og håper jeg er ferdig med å blø tell da. Er ikke så høy i hatten når jeg sitter i den stolen og blodet renner, og noen skal liksom se inni der. Greit at det er jobben dems, og at dem har sette mange, mange ganger før. Men det er litt med hvordan  man føler seg der.. Håper jeg kommer snart tilbake! :) Og lykke til alle sammen, med deres graviditet! :)
 
Bra at du ble tatt på alvor!! Håper du har en ny spire som sitter i 9mnd snart, lykke til
 
Masse lykke til videre, håper du får god hjelp og de finner ut av det, og selfølgelig at en spire kommer for å bli snart!!!!!
 
Tusen takk alle sammen! Er veldig letta for at at legen tok meg på alvor og henviste meg til gyn for utredning! Nå er det bare å krysse fingra for at det ikke er no galt også at spiren sitter fast og ikke forsvinner ut av meg før det har gått 9 måneder! :)
 


Nyttårsspire skrev:
Masse lykke til videre, håper du får god hjelp og de finner ut av det, og selfølgelig at en spire kommer for å bli snart!!!!!


 
Back
Topp