Hormondag?

litenbaby!??

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Er det flere enn meg som innimellom får dårligere dager? Jeg har dager innimellom der jeg er "uforklarlig" dårligere i form. Har ikke styrt på eller gjort noe som skulle gjøre meg sånn. Sliten (ille sliten!) ubehag i kroppen, den rare smaken i munnen blir myye verre og puppene større!? Dette kommer med jevne mellomrom uten at jeg finner noen sammenheng, lurer på om det er hormoner som styrer det..?

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme her.. Rar smak i munnen, sitter bare å kikker rart uti lufta fordi jeg er sliten/ekstremt lite energi. Av og til slike dager ja :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Var ei som foreslo at det kan henge sammen med syklus for menstruasjon i dag. Interessant teori :) Ganske sikker på at det er noe hormonelt, er helt vanlig igjen i dag :)

Ja! Noen dager er bare formen dårlig.. Slapp, sliten, hodevondt, ryggvondt osv... Mens andre dager merker jeg ingenting. Har også dager der jeg er helt hormontroll, men det er heldigvis ikke så ofte :P

Sent from my iPad using BV Forum

Var ei som foreslo at det kan henge sammen med syklus for menstruasjon i dag. Interessant teori :) Ganske sikker på at det er noe hormonelt, er helt vanlig igjen i dag :)

Der sier du faktisk noe! Hadde jeg ikke vært gravid nå så hadde jeg hatt mensen nå. Fikk meg alvorlig hormonutbrudd i går, og har faktisk ikke hatt det ellers i svangerskapet( se bort i fra skriking da). Kanskje det er en sammenheng?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Huff ja. Litt for mange av de dessverre.. Utslitt og dårlig humør. Ikke hver dag det blir gourmet middager for å si det sånn ;) Skal få sjekka jerninnholdet neste gang jeg er hos legen. Kan hende jeg mangler noe siden det er så lite energi her..

Har ikke fnugg av energi, men kjempefine jernlagre.. Du burde for all del sjekke d, men jeg er redd for at d hører hjemme med lavt energinivå nå.. :p

Har forøvrig også hatt en hormondag som dere kaller det idag igjen.. Orker såvidt å prate eller løfte armen.. Så har hatt en fin arbeidsdag for p si d slik.. :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har ikke fnugg av energi, men kjempefine jernlagre.. Du burde for all del sjekke d, men jeg er redd for at d hører hjemme med lavt energinivå nå.. :p

Har forøvrig også hatt en hormondag som dere kaller det idag igjen.. Orker såvidt å prate eller løfte armen.. Så har hatt en fin arbeidsdag for p si d slik.. :p

Sent from my iPhone using Tapatalk
Blodprøver, blodtrykk, urinprøver, alt ok.. :) det som er så rart er at jeg blir helt utkjørt en dag her og der bare. Har da heller ikke styrt på dagen før el, da ville det jo vært forståelig. Dagen etter er det ofte borte igjen :) I tillegg litt rart at den rare smaken i munnen blir mye verre, og at puppene virker større.. :)

Huff ja. Litt for mange av de dessverre.. Utslitt og dårlig humør. Ikke hver dag det blir gourmet middager for å si det sånn ;) Skal få sjekka jerninnholdet neste gang jeg er hos legen. Kan hende jeg mangler noe siden det er så lite energi her..

Enig med Zara85, hvis du er sånn ofte kan det være lurt å sjekke jern kjapt. Får sikkert gjort det raskt hos lege :)

Har hatt en dag hvor jeg har vært trøtt fra morgen til kveld i dag! Og finner nå senga før klokka bikker ni.... :P

Ikke direkte hormontroll, bare utrolig, utrolig sliten og trøtt....

Ja, kjenner at formen og humøret går opp og ned... Er nok hormoner ja... Slitsomt.

Back
Topp