Hormonbomber?

ActionPaction

Elsker forumet
Hvordan går det med hormonene jenter? Noen som er litt mer hissig enn ellers?

Hormonbombe ja... Så sinnsykt!!!! [:'(] Liker det ikke, for det tærer jo på forholdet med gubben. Han vet jo at jeg kan lite for det, og vi bruker en del tid på å snakke om det, men det er jammen ikke lett for det! 

ikke greit d der;) mer plaget andre veien jeg me at tårene kommer for ingen ting;)
blir så fort rørt;)

jepp!
Jeg blir skikkelig SINNA for ingenting dersom jeg er sulten... Til å begynne med syntes mannen det bare var morsomt å trekke i meg, for å få meg sintere - han syns jeg er så søt da...

Men, i helga hadde vi en skikkelig krangel... Og han sa at han ikke syntes dette var gøy i det hele tatt..
Det gjør jo ikke jeg heller..   Så når jeg begynner å bli litt amper nå, så sider han "gå å spis mad du kånå mi..."

Blir ikke så veldig sint jeg heller, men grinete, griner for det meste, og når min kjære ikke bryr seg om det, da blir jeg såret, lei meg, skuffet og til slutt sint... [8D]

Hoho, er det ikke gøy å være gravid?? [:D]

Hissigere og, men idag begynte jeg å grine fordi sambo hadde glemt å kjøpe grilla kylling.....[:o]

[8|][8|][8|][8|]jeg griner å er hissig jeg.. hmm ikke rart mannen jobber overtid da kanskje...[:(][:@][:D][:D]

[:(][:(][:(] for ingenting!!!

Back
Topp