Hormonbomba

Usminka

Elsker forumet
Nån andre som føle sæ som hormonbombe?

Idag hadde vi vært på kjøpesenter og alt va flott. Men når vi sku kjøre heim, kom samboeren med en dårli kommentar tel mæ og æ klikka totalt. Bynnte å grine, (stakkars Markusgutt som satt i baksete, skjønnte ingenting). Grina mæ heile veien heim, 10 min, og låste mæ inne på rommet og grina videre en halv time. Så kom samboeren og sa unnskyld tel mæ og æ grina videre i en halv time. No har æ ennu løst å grine, kjenne at tåran presse på før alt og ingenting. E gla gubben e på arbeid, og Markusgutt e hos en kompis.
Så kan æ sette hær og grine aleina!

Huff ja..
Det kommer og går her også..
Tidlig i sommer skulle vi ut å grille med et vennepar..
Hadde dårlig tid og han satt å så på tv mens jeg gjorde alle forberedelser [8|]
I stedet for å spørre om han kunne hjelpe så heiv jeg salaten i gulvet og
bokstaveligtalt skjelte han ut fordi han bare satt der og satte meg til å grine
helt til dem vi skulle ut med stod på døra [:o] HORMONER!!?? [8|]

Har mine dager jeg også![&:]
Skulle vaske og rydde..og ville komme igang før Snuppa våkna fra dagskvilen sin..greit å slippe å ha henne i beina heletiden[8|]
Men så kommer sambo inn døra,bråker og roper..sandra våkner..og han går inn tar henne med til meg..låser døra på badet,er der i en evighet,og tar seg en DUSJ!!
Så begynner Sandra å styre og kaste rundt på alle klærne jeg har bretta..alle skona i gangen[&:][:'(] Og sambo kommer ut og får en overhøvling fra meg[8D][:)]
Så stikker jeg opp i stua og sambo og Sandra står igjen som et spm.tegn[:D] Og jeg gråter..hehe[:D] Men han tok henne med seg ut en tur så jeg fikk rydde i fred tilslutt[:D]

I know. [&o] Og mannfolka blir ekstra teite i disse dagene.

Bra at fleire syns at mainnfolkan blir ekstra teite om dagan.
Her heime har vi en regel at vi ska prøve å bytte på å lægge markus og læse tel han anna kvært kveld.
Men gubben jobbe mye seint, og derfør e d no som ofte æ som må lægge markus gutten.
Så her om dagen hadde æ verkeli tatt mine kvelda me lægging av ongen, la han først en kveld mens samboeren va heime og så 2 kvelda tel da han va på seinvakt.
Så va samboeren heime en kveld, og guttongen hadde gleda sæ tel at pappan sku lægge han. Men neida, da kunne han plutseli ikkje gjøre det, førdi han absolutt sku tel en kompis me noka pc ting.
Han fyrte sæ opp at d va no ikkje noka problem å lægge han, så dærfør måtte no æ gjøre d en kveld tel.

Da kjente æ også at hormonan kokte i mæ.
Æ e sekker på vess æ hadde gjort d samme mot han, så hadde han blitt drittførbanna.

Mainnfolk e generellt teit før tia ja.........

Jeg hadde en sånn dag i går,satt og skrev så hadde jeg srkevet litt fort så kommer sambo med "nå skrev du skikkelig kråke skrift"  Da klikka jeg helt så begynte jeg å grine og gråt i godt en halvtime[8|][:'(]

hehe jeg tåler også ekstremt lite enkelte dager..
Skal ikke være lett[8D]

ORIGINAL: Drømmeren

Skal ikke være lett[8D]

Hjelper å få det ut [;)]

ORIGINAL: gullemitt09

Skal ikke være lett[8D]

Hjelper å få det ut [;)]

Jepp [8D]

Huffa, føler så med deg!! Er heldigvis ikkje så hormonell denne gangen, men gjett om eg var hormonbombe med nr 1! Gud hjelpes! [&o] 

Har ikke merket så mye til hormoner egentlig, selv om det blir litt grining nå og da.. [8D] Sambo har vært heldig frem til nå hvertfall [;)]

E nok bære ekstra sliten om dagan og dærfør blirr æ sikkelig hormonell. D e så varmt her,vært over 20 grader i fleire uke. Og varmen tar på humøret mett. Blir sikkelig sliten av denna sola. No håpe æ på regnvær.

Skal ikke være lett[8D]

Uff da, dette hørtes ikke kjekt ut for værken mor eller far. Jeg merker utrolig lite til hormonene, men tror jeg er sjenerelt lite følsom. Begynner lettere å grine visst jeg er veldig sliten, men det er ikke ofte. Så akkurat der føler jeg meg heldig, og tror mannen min kan være veldig glad for det. Jeg har nemlig temp.
Føler med dere som har hormonsvingninger, men ikke la det gå utover selvfølelsen deres, det er ikke dere som er slik, bare kroppen som reagerer!!

Back
Topp