Usminka
Elsker forumet
Nån andre som føle sæ som hormonbombe?
Idag hadde vi vært på kjøpesenter og alt va flott. Men når vi sku kjøre heim, kom samboeren med en dårli kommentar tel mæ og æ klikka totalt. Bynnte å grine, (stakkars Markusgutt som satt i baksete, skjønnte ingenting). Grina mæ heile veien heim, 10 min, og låste mæ inne på rommet og grina videre en halv time. Så kom samboeren og sa unnskyld tel mæ og æ grina videre i en halv time. No har æ ennu løst å grine, kjenne at tåran presse på før alt og ingenting. E gla gubben e på arbeid, og Markusgutt e hos en kompis.
Så kan æ sette hær og grine aleina!
Idag hadde vi vært på kjøpesenter og alt va flott. Men når vi sku kjøre heim, kom samboeren med en dårli kommentar tel mæ og æ klikka totalt. Bynnte å grine, (stakkars Markusgutt som satt i baksete, skjønnte ingenting). Grina mæ heile veien heim, 10 min, og låste mæ inne på rommet og grina videre en halv time. Så kom samboeren og sa unnskyld tel mæ og æ grina videre i en halv time. No har æ ennu løst å grine, kjenne at tåran presse på før alt og ingenting. E gla gubben e på arbeid, og Markusgutt e hos en kompis.
Så kan æ sette hær og grine aleina!