"hormonbomba"

*rosalita*

Glad i forumet
flere som føler at hormonene "tar over" kroppen?!?
jeg merker at jeg blir irritert og sinna for ingen ting nå.. ikke så veldig morro for sambo stakars[8|]
jeg har også blitt mer redd for han å? tenker så mye rart for tiden.. redd for å miste han feks..
jeg gjør jo ikke det.. har blit forsikra altså[:D]hehe.. føler meg kjukk og stygg,men han synes jeg er fin og god å ha..GLEDER MEG til jeg blir meg selv igjen..godt at vi er på slutten av svangerskapet[:)]
har mye jeg må gi igjen når jeg er ferdig[;)]hihi.. utrolig hvor mye di egentlig tåler[:D]

hehe.. jeg får høre det samme[:D]

Skjønner hva du mener jah! Gleder meg til å få litt normal hormonkonsentrasjon i kroppen![;)]

hehe her slipper han unna siden han er på sjøen[:D] men jeg er hormonell mot pcn,hundane mine og tvn hehe[:)] kjenne godt at hormonene har tatt litt over her,aldri vært så følsom før e[8D]

Jeg har ikke hatt en eneste humørsvingning ennå jeg! Samboer vet ikke hvor heldig han er! Hehe! Men...jeg er nok bare svært heldig med svangerskapet mitt [:D]

Jeg har alltid vert hormosjonell, men i det siste har jeg merka at jeg takler ting på en litt annen måte enn før, ja[:'(]
Nytter jo ikke å rope til en ettåring for å få han til å ligge stille på stellebordet - enten skjønner han hva mamma sier, eller så skjønner han det ikke..
Menmen.. Det går vel bra, heldigvis er det ikke ofte mamma mister tålmodigheten, tror jeg[8|]

Jeg liker å tro at jeg ikke er blitt så veldig hormonell..-men når eg gråter til farmen, tid for oppussing og god morgen norge (!!), skjønner jeg at ikke alt er som det pleier!!![;)][8D]
sambo får lettere skylda for ting også ja...[8|]
gleder meg til sommeren eg!!!!![:D]

Hehe... Godt det er andre som har det som meg!! Jeg flyr i flint noen dager, for ingenting... Eller så kan jeg bli så i latterlig godt humør for andre ting som jeg aldri før har gledet meg over... Samtidig er jeg gla jeg ikke griner så mye av alt...Kan bli lettere rørt over ting og tar noen ganger lettere til tårene når det er noe trist, men det skjer sjelden! 
Kroppen min-jeg savner deg...kom tilbake!! Stakkars samboer sier jeg bare...

ORIGINAL: Bøllefrøet 16.05.07

Hehe... Godt det er andre som har det som meg!! Jeg flyr i flint noen dager, for ingenting... Eller så kan jeg bli så i latterlig godt humør for andre ting som jeg aldri før har gledet meg over... Samtidig er jeg gla jeg ikke griner så mye av alt...Kan bli lettere rørt over ting og tar noen ganger lettere til tårene når det er noe trist, men det skjer sjelden! 

SÅNN tenker jeg også!!! har egentli ikke tenkt den tanken før igår..!! sambo lasta over noen bilder fra i sommer...-åhhh...-jeg som ikke syns jeg var noe fin da!! savner den kroppen!! igår tok jeg meg selv i å si "viss jeg får tilbake den kroppen snart så skal jeg aldri mer klage". var litt drastisk utsagn det da!!![8|] (hormoner!!)
hehe... jaja... bare TO mnd igjen som flodhest[;)] 

ORIGINAL: tinejento

SÅNN tenker jeg også!!! har egentli ikke tenkt den tanken før igår..!! sambo lasta over noen bilder fra i sommer...-åhhh...-jeg som ikke syns jeg var noe fin da!! savner den kroppen!! igår tok jeg meg selv i å si "viss jeg får tilbake den kroppen snart så skal jeg aldri mer klage". var litt drastisk utsagn det da!!![8|] (hormoner!!)

hehe det er jo sant det! Men jeg er utrolig overraska over meg selv hvor "lett" jeg har taklet å legge på meg sååå mye... Ikke det at det egentlig spiller noen rolle, det er jo verd det, men det er nå bare engang sånn at man er litt forfengelig også[;)]

Me 2 [;)]
ORIGINAL: Pivi

Skjønner hva du mener jah! Gleder meg til å få litt normal hormonkonsentrasjon i kroppen![;)]

ORIGINAL: Pivi

ORIGINAL: tinejento

hehe det er jo sant det! Men jeg er utrolig overraska over meg selv hvor "lett" jeg har taklet å legge på meg sååå mye... Ikke det at det egentlig spiller noen rolle, det er jo verd det, men det er nå bare engang sånn at man er litt forfengelig også[;)]

Samme her!!! har liksom alltid vært "liten" (missforstå meg rett[;)]), og nå har jeg lagt på meg snart 15(!!!!) kg...[8D] hehe.. satser på at mye av det er vann jeg jah[;)] men det har ikke plaga meg i det hele, har nytt å vært "frodig" og fruktbar[:D]
 først nå når alt begynner å bli så j... tungt at jeg virkelig gleder meg til å nærme meg "gamle meg"..
viktig å være lit forfengelig også da[:)]

Det er det vøttø[;)] Kan ikke bare forfalle selv om vi blir mammaer[:D] Med rett innstilling, kosthold og trim, så er ikke gamlekroppen såååå langt unna tenker jeg[8D]

helt sant!!![:D] 

Ikke sant!! Jeg savner det å kunne rusle inn i butikker og bare SHOPPE, for det er ikke mye å få kjøpt av klær til gravide her nå nei... [:(] Jeg begynner å bli så hoven i beina og sliter med å kunne stå oppreist stort lenge, så jeg savner det å kunne ha en oppegående kropp!!

så godt det ikke bare er meg..[:)]
det er godt dette bare varer i 9 mnd og ikke lenger[;)]
takk for svar jenter.. en liten trøst synes jeg[:)] 

Jeg sier stakkars mannen min av og til jeg.

Jeg gråter for alt jeg ...Mannen min småerter meg og kaller meg for "tårekrana "[:)]

Back
Topp