HORMONANGREP!!!!!!

FruSolsikke

Flørter med forumet
Kan jeg få si en ting????? Ja, jeg er hormonell idag og jeg vil veldig gjerne få lettet hjertet med noe som irriterer meg noe så inni graaaaaaaanskauen!!!!

Når det startes en tråd hvor en spør etter alderen til folk, HVORFOR skrive så mange at "jeg er 24, men blir 25"???????????? HVORFOR????? Det er akkurat som å en 3 åring som øøøøønsker å være 4!!!! Jeg er 27, blir SELVSAGT 28 en gang, men skriver likevel BARE at jeg er 27.....

ÅÅåååååååååååhrrrrrr........

Sånn det var dagens hormonbome!!!!

Hehe:) må le, få det ut du:) Skjønner tankegangen din ja!

Arven skrev:
Hehe:) må le, få det ut du:) Skjønner tankegangen din ja!

Hahahaha....... Ikke for å henge ut noen som helst altså!!!! Må bare få det ut!!!!!

Hehe.
Egentlig i grunnen veldig enig med deg, men jeg kunne funnet på å skrive om det var noen dager før min bursdag feks jeg er 23 men blir 24 på torsdag...

Jeg blir 24 til neste år så da pleier jeg å skrive 23... (jeg er snart 23,5 da)

Hehe.
Egentlig i grunnen veldig enig med deg, men jeg kunne funnet på å skrive om det var noen dager før min bursdag feks jeg er 23 men blir 24 på torsdag...

Jeg blir 24 til neste år så da pleier jeg å skrive 23... (jeg er snart 23,5 da)

emoticon he he

hehe. :P 
Eg gjør faktisk akkurat dette, men det er fordi eg føler meg 5-6 år eldre grunna jobb og litt andre ting. :P hehe. 

Hehe, må nesten le :) Ikke rart mannfolka synes det er litt slitsomt å bo med oss hormonbomber når så små ting gjør oss irriterte.

Om jeg hadde skrevet at jeg var 26, men blir 27, så er jo det fordi jeg er født i 84 og ikke 85, at jeg fyller dette året. At det er viktig for enkelte, er jo dems sak, og ikke noe man trenger bry seg så mye om vel ;) hihi. Men for all del, jeg sier dette med ett smil om munnen - hormoner er kult! Eier SYKT mange av de selv, og det som irriterer meg mest er at mannen min lager lyd når han spiser :) Så dette blir 9 morsomme måneder... for han ;)

Mamii 26 skrev:
Hehe, må nesten le :) Ikke rart mannfolka synes det er litt slitsomt å bo med oss hormonbomber når så små ting gjør oss irriterte.

Om jeg hadde skrevet at jeg var 26, men blir 27, så er jo det fordi jeg er født i 84 og ikke 85, at jeg fyller dette året. At det er viktig for enkelte, er jo dems sak, og ikke noe man trenger bry seg så mye om vel ;) hihi. Men for all del, jeg sier dette med ett smil om munnen - hormoner er kult! Eier SYKT mange av de selv, og det som irriterer meg mest er at mannen min lager lyd når han spiser :) Så dette blir 9 morsomme måneder... for han ;)

Ja stakkar mennene våre!!!!! hihihihihi

Back
Topp