Hormon utslett

Cathrine76

Forumet er livet
Nathalie har fått så masse hormon utslett stakkar,hele pannen og litt ellers i fjeset- noen andre som har fått dette?? Noen som veit om noe som hjelper mot dette???[:)]

Kanskje det Jonas har fått? Han har det i hele pannen - ser ut som uren hud.. Begynte å bli bekymret for om jeg hadde noe grums i kroppen som gikk over i melka, har til og med vært inne på tanken om jeg skulle hatt meg en omgang med tarmskylling [8D] Men er kanskje bare hormoner da.. isåfall regner jeg med det vil gå over av seg selv og at det ikke er noe farlig?

Var på 6 ukers kontroll i dag og nevnte disse prikkene hos Frida.. var hormonellt sa hun.. forskjellen på hormonelle utslett og melkeutsett var at de hormonelle prikkene hadde gjerne litt veske i seg.. Hun nevnte ikke noen kur mot dette

Oliver har også sånn på begge kinn, men noen er sånn hvit prikk inni og rød rundt og andre er bare prikker, så jeg håper det bare er hormon utslett. De sier de går bort etterhvert.

Ja, han her har fått ganske mye også. Går visst over når de har passert 3 mnd har jeg hørt. Katharina hadde det ikke. Er ikke noe pent synes jeg.

Mia har mye av dette. Hele ansiktet, nakken, litt på brystet og armene. Legen sa det ikke var noe å gjøre det går bort av seg selv..

Mathias og Tobias har det også.. Det må bare gå over av seg selv har jeg fått beskjed om..

Varmeutslett er vel helst vanlig at kommer i nakken og på kroppen, Nathalie har bare i fjeset sitt,og helst i pannen-fikk beskjed om at det var hormon utslett[:)] Varmeutslett går vel også fortere vekk tror er

Back
Topp