Hormon utslett

Twinkle*Star

Flørter med forumet
Er ditt barn plaget med dette? Vi skal ha fest for henne imorgen, og det har blitt værre idag. Ser nesten litt ekkelt ut noen steder stakkars. Har hatt det i kanskje nesten 2 uker nå. Lurer på når det kommer til å gi seg, er nesten litt lei når alle spør og kommenterer det hele tiden. Hun er jo såå nydelig under all de "kvisene" hehe.

Ser ut som en kvisete tenåring han her i huset også, stakkars, men ikke så mye å gjøre med det tror jeg.emoticon Det må vel gå sin gang. Det er heldigvis en måned til dåpen. Håper det er borte da!

jeg smører kinnene hennes med Bepanthen salve morgen og kveld, synes det har blitt mye bedre med det ...bruker Innotyol når det er riktig ille!

Sønnen til veninna mi var veldig plaget av det, hun kuttet ut å drikke ren melk (spiser fortsatt ost, og ting med melkeprodukter i), så forsvant utslettet ganske fort :) 

Sønnen til veninna mi var veldig plaget av det, hun kuttet ut å drikke ren melk (spiser fortsatt ost, og ting med melkeprodukter i), så forsvant utslettet ganske fort :) 

Kommer av og til her og, men går bort av seg selv!

Drikker aldri melk egentlig, og jeg vet det går over før eller senere av seg selv. Bare litt frustrert ...

Ja, lille tulla her er utrolig "hardt rammet" :( Er FULL av utslett og vabler i både panne, kinn, nakke og bryst :( Det ser så fælt ut, så håper det snart blir borte!

"Sliter" med det samme her òg men husker med storebroren at det gikk av seg selv. Gjorde ikke noe spesielt, gjør ikke noe nå heller.

Back
Topp