Hormon spiral?

gjorde ikkje vondt å setta inn. var bare litt øm nederst i magen etterpå [;)]

Tja ubehagelig, men ikke vondt..
Hadde "menssmerter" og litt øm i magen etterpå, men trente og alt så det gikk fint.
Blør litt av og på ennå men det er ikke så mye.
Er litt ekstra hissig ennå men jeg tåler jo ikke hormoner så [8D] Stakkars gubben.. [8|]

Jeg fikk satt inn i dag, syns ikke det å sette inn selve spiralen var vondt, men når hun stakk inn den klypa som skal holde livmorhalsen, var det ganske ubehagelig. Men, det gikk fort over, det er mye værre å føde for å si det sånn [8D] Har hatt litt "menssmerter", men så har jeg jo mensen i tillegg da [8D] Og det gikk fort å få den inn, og nå kjenner jeg ingenting takket være en liten paracet [:D]

merket ikke noe til at den ble satt inn. Hadde litt mensmurringer første dagen etterpå og begynte å spotte 4-5 dager før mens...bortsett fra det ingen blødning eller andre bivirkninger.

Ikke vondt!! JM som satte den inn var veeeldig flink [:)] hadde mensmurringer resten av den dagen, men fikk beskjed om å ta Ibux en liten stund før jeg kom, så det gikk veldig greit. Litt avogpå blødninger, men ikke sett noe til mensen og ingen plager *krysser fingrene*

Æ fikk ondt! [:(][:(]

Kvalm, datt ut hele tia når ho prøvde å få den inn, spydde og ble svimmel.. men ska prøve å sette inn på nytt igjen...

Jeg har kobber spiral, men er sikkert ikke forskjell på å sette inn, jeg kjente null, og gikk veldig fort og greit, og hatt null problem meed den etterpå[:)]
Blødde noen dager etter at den ble satt inn, så blødde jeg en dag veldig sterkt nå, også dabbet det sinnsykt av, og etter 2-3 dager null mensen, så jeg er suuper glad om det fortsetter slik[:D]

Back
Topp