Hormon-historier

AngeLine

Gift med forumet
Noen som har noen morsomme hormonelle utrbudd å fortelle om??

Satt å skravla litt med en venninne i går og hun fortalte at hun klinte bolledeig i håret på mannen sin en gang hun gikk gravid.. Fordi han hadde sagt noe pent om en annen dame! Hahaha [:D]

Jeg har gitt sambo huden full på grunn av humper, og trikkesporene i veien i Oslo sentrum.. fordi det gjorde så vondt når han kjørte i dem.. Det er jo så klart hans feil [;)] Og når jeg da innså hvor urimelig jeg var, begynte jeg å gråte.. så innså jeg hvor utrolig teit det var og da lo jeg så jeg ristet samtidig som tårene trillet.. da kom det fra sambo: nå tror jeg vi har nok unger! [;)]

Dattera mi på 4 lo godt da jeg kasta skoene til lillebroren hennes vegg i mellom.. klarte ikke å få dem på han! Så gikk det en liten stund og så sa hun: "men mamma, Oscar kan jo ikke gå ut i bare sokkene??" [:D]

Så klarer jeg ikke å se den kvikk lunsj reklamen... den er så rørende!

Noen som har noen morsomme hitstorier på lager??? [:D]

Hehe jeg ble litt lei at min kjære alltid skal ta på maten (middagen) sin med fingrene når det ligger bestikk der. Finga blir fulle av fett og detta kliner han da utover andre steder. Så jeg la hele handa mi oppi panna som var full at fett etter jeg hadde stekt koteletter og klinte det i kinna hans. På en kjærlig måte da selvfølgelig, men var liksom å dra den litt langt bare for å få frem et poeng at fett ikke er noe ålreit å ha overalt [:D]

Griner av posten reklama! Den "cheerio bye bye" sangen og hunden.. Hehehe! Blitt grådig sjalu ivertfall, han bryr seg ikke om det og sier jeg var akkurat likedan sist, noe som gjør meg enda mer rasende!![:)]

uff ja he he... dette var når jeg gikk med snuppa, var akkurat i uke 12.. hele familien var på beito stølen på ferie (det var sommer) og jeg kastet opp som en gal når jeg gikk med snuppa!! i hytta vi bodde var det 2 bad og de begge lå egentlig rett over soverommet til meg og mannen.. men jeg hadde ett "fast" bad og gikk på det samme vær gang!! Stod opp en morgen å måtta kaste opp, gikk til det badet jeg pleide å bruke og til min fortvilelse var døren låst... mannen min som brukte det og sier sånn forsiktig : jeg er på do connie.. kan du ta det andre badet (det var ledig) da klikket det for meg og jeg skreik: viss du for faen ikke kommer deg ut av det badet nå så kan du til helvete få gå hjem til oslo.....[:-] Hele familien min satt i stua og fikk med seg alt og knakk av latter... etterpå fikk jeg dårlig samvittighet og sa unnskyld for mitt utbrudd he he...

på samme tur som denne så skulle vi på pepes og spisa pizza... det var varmt og jeg fant en kjole.. spurte mamma om jeg så feit ut i den.. (følte meg sånn) nei da sa hun, du er så fin atte.... og da begyte jeg og grine for ingen som så at jeg var gravid.. så da skulle mamma være snill å sa men det er jo en liten kul der... og da grein jeg enda mer fordi jeg så feit ut hahahahaha.. nei jeg var skikkelig hormonell når jeg gikk med snuppa he he... er ikke vært noe sånn denne gangen, heldigvis for de rundt meg[:D]

Back
Topp