Hormon-bonanza

SilkSpectre

Forelsket i forumet
Er det flere her som lider av hormon-bonanza? Med det mener jeg at jeg kan gå fra å være fryktelig såret over en bagatell, til å ha selvinnsikt nok til å skjønne at jeg er helt ute, til å igjen synes det er verdens undergang.

Må si jeg føler meg som en annen enn vanlig, noe jeg tidvis synes er rimelig frustrerende!

Uff,JA og jeg gikk igjennom AKKURAT det samme sist.
Og jeg MÅ si,jeg gleder meg IKKE til det asså.Men,jeg skal sjekke stoffskiftet mitt hos legen den 29,for å se om det kanskje kan være noe der også,for jeg har egentlig vært litt sånn siden forrige fødsel,men kjenner det blir sterkere.

Så vi får se,om det kan være mere enn bare hormoner som raser,hehe

Kjenner ikke så mye til de hormonene her, men kjenner bare til KVALMEN [:'(][:'(] 24 timer i døgne [8|][8|] ikke noe særlig det heller da... men nå har jo ikke jeg så mage å la hormonene mine gå ut over heller...

Jeg har merket de siste dagene at jeg er så fryktelig sår, ingen skal si noenting til meg før jeg begynner og sutre.
MEN! Det går over på 0,2 sekunder, og da ler jeg.....
Kjenner ikke igjen meg selv, sambo begynner og bli utslitt av meg ALLEREDE!! :o

Huff, men må bare være positiv :)

Hormon-bonanza er ett passende ord ja
Hører meg selv innimellom og blir faktisk litt satt ut, er det mulig liksom, uff ja det går vel over men de skal jo tåle litt dissa parterne våre[8|][:D]

Godt å høre vi er flere. Det gjør det i alle fall litt enklere å slå seg til ro med at det bare er sånn [:)]

Kan vel si at jeg er en tikkende bombe

Har ikke merket noe her.

Back
Topp