Hor ofte bytter du mobiltelefon?

Det meste av bilder har jeg på minnekort heldigvis for jeg er ikke flink til å laste over på pc. Jeg har gjort det meb det er et kaos med doble og triple kopier.
den var faktigst ikkje mer en 2 år. Det som var synd att alla bilder och video var på den. Så eg betala 500kr før fixa den pga eg måtte ja bilderna på barnen.
Skaff dere Dropbox, og sett på automatisk overføring hver gang du tar et bilde. Lagrer seg automatisk i Dropbox, og da får du tilgang til alle bilder fra en hvilken som helst pc ved å gå inn på Dropbox på nett [emoji4]

Skaff dere Dropbox, og sett på automatisk overføring hver gang du tar et bilde. Lagrer seg automatisk i Dropbox, og da får du tilgang til alle bilder fra en hvilken som helst pc ved å gå inn på Dropbox på nett [emoji4]
Wow takk skall kolla det opp med en gang

Min iPhone er fire år gammel nå og den forrige telefonen var minst det også før jeg skiftet. Så det skjer ikke så ofte, med andre ord. Nå er telefonen knust og treig så vurderer å kjøpe ny etterhvert, men vet ikke når. Den har vært ødelagt en stund nå allerede, men ny koster penger og vi har store kostnader for tiden.

Når den må. Så rundt ett par år ca. Lengste er vel rundt 3 år en har vart.

Jeg bytter når den slutter og funke, sist hadde jeg i fire år. Før de i to siden den ble stjålet. Men bytter ikke bare for å ha den nyeste.

Jeg har byttet hvert år de siste årene. Har vært uheldig med type mobil, men for det meste har det vært fallskader. Utrolig klønete ><

Jeg liker av alle sære ting å ha dem på mobilen. Så mobilen lar meg "gjenoppleve denne dagen for 7 år siden" med bilder av eldste som liten.

Små gleder i hverdagen.

Har dem på pc men det ble et rot og fra pc har jeg i 99,9% av tilfellene ikke behov for dem. Desverre.

Jeg bytter ikke før jeg må. Jeg er ikke så fan av bruk-og-kast-opplegget. I tillegg til at jeg synes det er noe herk å måtte installere ting på nytt på ny telefon.

Min nåværende telefon er snart 4 år. Den forrige hadde jeg vel i 5, og den før det igjen må jeg også ha hatt i rundt 5 før den sa takk for seg.

Back
Topp