Hopper tilbake inn hit:)

_Dollface_

Forelsket i forumet
Da var dagen UL utført, hadde helt mistet troen etter den 1. ul men det han manlige gyn mente var en tom forstersekk på helt feil sted var ikke noe forstersekk, etter 2 ul veit de fortsatt ikke hva det er,men i mellomtiden har det dukket opp en liten spire på riktig sted,så den såvidt for 14 dager siden og i dag var den der med bankende hjerte og det hele[:D][:D][:D][:D]

Feira med og kjøpe meg sea band for kvalmen som har kommet snikende de siste 2 ukene,hjalp faktisk utrolig bra når jeg først fikk satt den på riktig[;)]

Så da kan jeg endelig tilltalte meg og være litt aktiv her inne,har sniklest litt men har prøvd og ikke glede meg så mye før jeg så hjerte slå..

Gratulerer så masse[:D][:D] så moro at spiren lå på rett plass med bankende hjerte[:D] og god bedring med kvalmen[:'(][:D]

Gratulerer og velkommen! Lykke til videre! :)

ORIGINAL: SistemannIMagen

Gratulerer så masse[:D][:D] så moro at spiren lå på rett plass med bankende hjerte[:D] og god bedring med kvalmen[:'(][:D]

ORIGINAL: SistemannIMagen

Takk[:)][:)][:)]
Er superhappy nå, denne gangen SKAL h*n sitte altså:)
Kvalmen er en bitteliten pris og betale for en sprell levende baby [:D]

ORIGINAL: Mamman til my!

ORIGINAL: Mamman til my!

what, er du den ekte dolly? Og er gravid?? [:D][:D]

Gratulerer! [:)]

Tror ikke du er den dollface jeg tenker på, hun har en gutt født i 06.

Men du er velkommen her likevel altså! [:D]

nei er nok ikke det [;)]

Back
Topp