Anonymius Glad i forumet 7 Sep 2009 #1 Hei hei Jeg hopper inn her jeg :) I følge BV har jeg termin 21 Mai 2010 :) Ønsker alle lykke til i svangerskapet !
Hei hei Jeg hopper inn her jeg :) I følge BV har jeg termin 21 Mai 2010 :) Ønsker alle lykke til i svangerskapet !
Anonymius Glad i forumet 7 Sep 2009 #5 Tusen takk :) Maddepadde : stilig :) da får vi se hvem av oss som popper først hehe :) lykke til med svangerskapet !
Tusen takk :) Maddepadde : stilig :) da får vi se hvem av oss som popper først hehe :) lykke til med svangerskapet !
^Milla^ Gift med forumet 7 Sep 2009 #6 Gratulere igjenn æ, man kan vell aldri få nok lykkeønskninga [8D] Håpe du får et flott svangerskap sammen oss andre her[:D]
Gratulere igjenn æ, man kan vell aldri få nok lykkeønskninga [8D] Håpe du får et flott svangerskap sammen oss andre her[:D]
ninni 1 Forelsket i forumet 8 Sep 2009 #14 Gratulerer så mye med positiv test, og lykke til i svangerskapet! [;)]
triinee Elsker forumet 8 Sep 2009 #15 ORIGINAL: ninni 1 Gratulerer så mye med positiv test, og lykke til i svangerskapet! [;)] [:)]