Hoppeloppeland!!!

Lillepusen

Forumet er livet
Johooo! [:D] Skal på Hoppeloppeland med Nevø og Niese (snart 4 og 2 år) idag! Og jeg gleeeder meg!

Er så herlig å være sammen med dem. Vi har snakket om å dra dit sammen mange ganger, og endelig får vi det til! Barna har vært der før da.

Så da får jeg vel komme meg ut av sengen og hoppe meg inn i dusjen snart... [;)]

Hørtes kjempekoselig ut Lillepusen!
Det er kjekt å kunne låne tantebarna av og til.
Ha en superfin dag på Hoppeloppeland da [;)]

ORIGINAL: Stredet

Hørtes kjempekoselig ut Lillepusen!
Det er kjekt å kunne låne tantebarna av og til.
Ha en superfin dag på Hoppeloppeland da [;)]

Takk for det!! Ha en superduper dag du og dere andre også! Her inne, eller om dere klarer å løsrive dere og finne på noe annet, hehe. [:D]

Kos dere. Der er det gøy for barna. Vært der en gang før med sønnen til samboeren

Hei og hopp, nå er vi tilbake fra Hoppeloppeland... [:D]

Kjempemoro for barna!!! De kosa seg, og særlig med Onkel. Hehe, jeg satt å så på jeg... Får jo kynnere bare jeg reiser meg opp fra en stol o.l. [&:] Så jeg ble sittende å skravle med svigerinna mi, mens Mennene og ungene kosa seg svette. [:D]

Gleder meg sånn til det er mine egne barn jeg drar med (og jeg ikke er gravid!). [:)] Knallmoro for både unger og gærne foreldre! [8D]

ORIGINAL: el_moniq

I fare for å skade meg selv og andre har jeg unngått "hoppeland" de siste åra...hihi  *ikke ivrig i det hele tatt nei*[:D] 

Hehe, kjenner til den ja. Særlig med Mannen... Han kommer stadig hjem fra jobb (i barnehage) med blåmerker og andre "arbeidsskader", hehe. Han gleder seg vilt til å få "herje" med Lilleprinsen!!!

Back
Topp