før jeg kjøpte gåstolen,fikk jeg vite at ikke alle solgte dem pga di ikke anbefalte dem lengre!vel jeg kjøpte en uansett jeg....å den har vert snuppa sin store begivenhet,å nå har lillegull som kun skal opp å se...nettopp begynt å site i den hun også.
ikke så lenge om gangen så klart,men her i huset er di ikke tolmodige nok til at noen aktivitet forblir så lenge......
babybjørn bruker jeg også innimellom,hun ble hengende der en stund når vi var ute å reiste...flyplass styr osv.....
klart manbli klokere etterhvert som man forsker på ting...men enkelte ting må man ta med en klype salt....barna våres tåler ikke mindre nå en di gjorde før...selv om man bør ta enkelte ting i betraktning(røyking i bil osv[:D])
Søsteren min var så hyperaktiv når hun var liten,at hoppeduska som hang i kjøkken dør karmen,var den eneste time outen mamma fikk.hun hoppa til den store gullmedalje hun,å fikk ingen plager senere i livet.hun sto også på strake ben når hun var tre mnd,noe man også har fått beskjed om at di ikke skal gjør.[8|]