Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Pastella
Ja vi har... Men usikker på merke!!!
Han syns det var moro ja...
Jeg kan å henge i vår... Jeg er 70 kg
ORIGINAL: Trine82
ORIGINAL: Pastella
Ja vi har... Men usikker på merke!!!
Han syns det var moro ja...
Jeg kan å henge i vår... Jeg er 70 kg
ser ut som det er carena [:)]
ORIGINAL: ThereseAa
er det noen som har en sånn hoppehuske til å feste på dørkarmen?
lurer på om jeg skal kjøpe en til Kristian, men hvor sikre er de egentlig?
ORIGINAL: Trin
Hvis du ikke har bestilt enda ville jeg tenkt meg om en gang til.
Vi ble advart på det sterkeste mot sånne leker av fysio på helsestasjonen fordi leddene er så myke på de små enda.
Risikerer skader på bl.a. hofter, hjulbeinthet osv osv. Sier ikke at det skjer alle, men det kan resultere i det, og den sjansen vil jeg ikke ta på Lillemors vegne.
ORIGINAL: Ozi
Henger meg på....
Trener man ikke kroppen til barna når de står/henger i hoppehuska/gåstolen?? Jeg lar Patrick sitte i gåstolen kanskje 10min om gangen(ikke hver dag men kanskje 3 ganger i uka max!) for at han skal lære seg å sitte, trener jo på å sitte sånn vanlig oxo da sånn at det er sagt!
Men hvis ikke noen vil ha barna sine i sånne ting er jo det greit..
Vi kan jo kanskje sjekke om 1 år ca om noen av huskebarna har fått skader? [8D]
Jo ang ledd....... Fikk tilsnakk([8|]) av mormora til sambo i dag at jeg skulle IKKE løfte Patrick i armene, for de kunne gå ut av ledd.... (jeg løftet han ut av bilstolen..)
Hvor mye skal det til før de kan gå ut av ledd?
Jeg mener jeg gjorde sånn med eldste oxo.
( ikke da de var bitte små da, det er noe som jeg har begynt med nå i det siste)
UFFFFFFF rotete innlegg som alltid! SORRY!
ORIGINAL: Trin
Hvis du ikke har bestilt enda ville jeg tenkt meg om en gang til.
Vi ble advart på det sterkeste mot sånne leker av fysio på helsestasjonen fordi leddene er så myke på de små enda.
Risikerer skader på bl.a. hofter, hjulbeinthet osv osv. Sier ikke at det skjer alle, men det kan resultere i det, og den sjansen vil jeg ikke ta på Lillemors vegne.
Takk for råd, men jeg synes det advares mot alt mulig i disse dager. Jeg skal kjøpe både gåstol og hoppehuske til kristian, men skal selvfølgelig begrense tiden han får bruke disse.
Det jeg har lest meg frem til er at disse skadene du nevner skjer når barnet blir sittende feks i en gåstol over lengre tid hver dag.