Hoppe over mensen

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Hei damer!

Jeg begynte på nye p-piller i november, gikk fra synfase til desirett. Synfase er ikke å oppdrive hverken på lager eller på apotekene nå, sikkert pga corona.

Men jeg blør og blør og blør.. Er det mulig å hoppe over den vanlige "uken" med desirett? Alle pillene er helt like, så har liksom ikke turt å prøve, ikke finner jeg noe på google heller.. Noen som vet?

Hei damer!

Jeg begynte på nye p-piller i november, gikk fra synfase til desirett. Synfase er ikke å oppdrive hverken på lager eller på apotekene nå, sikkert pga corona.

Men jeg blør og blør og blør.. Er det mulig å hoppe over den vanlige "uken" med desirett? Alle pillene er helt like, så har liksom ikke turt å prøve, ikke finner jeg noe på google heller.. Noen som vet?
Desirett er vel minipille. Og nei, da kan du ikke hoppe over mensen

Ja, tror det er minipille.. Da får jeg bytte, detta orker jeg ikke, blødd i 2 uker nå..

Med minipille kan du ikke hoppe over mensen, men du kan sikkert få resept på p-piller i stedet, eller prøve andre minipille. Jeg blør konstant på spiral, og fikk vite at noen reagerer sånn på enkelte former prevensjon.

Med minipille kan du ikke hoppe over mensen, men du kan sikkert få resept på p-piller i stedet, eller prøve andre minipille. Jeg blør konstant på spiral, og fikk vite at noen reagerer sånn på enkelte former prevensjon.
Jeg blødde også konstant på spiral, blødde i et helt år, uten stopp! Helt jævlig. Så det skal jeg IKKE har igjen :P

Jeg bruker cerazette minipille. Man kan blø en stund i starten på dem. Ikke unormalt at drt kan gå helt opp til 6 mnd før det stabiliserer seg. Minipille skal jo ikke gi mensen men man kan få blødninger mens man går på dem. Jeg har gått på cerazette frem og tilbake siden jeg var 20. Veldig deilig å slippe mensen og spesielt nå når meste er på babysvømming. Prøvde spiral men jeg fikk skikkelig mensen smerter av det og jeg har normalt sett ikke mensen smerter. Jeg har prøvd det meste og er kun cerazette jeg tåler.

Desirett er det samme som cerazette. Jeg bruker Desirett og blør ingenting. (Vet ikke om det er pga pillene eller at jeg ikke har fått tilbake mensen da :hilarious:).

Back
Topp