Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sistine
Jeg er 21 :) Og NEI, vi har ikke like stor glede.. Hehe.. Jeg driver å maser å maser så d går vel snart nå trur jeg :D D han sa i går ihvertfall
ORIGINAL: Sistine
Hehe.. Han vil ha men ikke enda.. han sier at han vil vente i 2 mnd så sier han 6 mnnd så et år.. haha.. han går ikke fra meg :) Vi er forlovet å har vært sammen i 4 år på onsdag så alene mamma blir jeg ikke :D hehe
ORIGINAL: *SandersMamma*
Det mange trur er at spermen kommer kun ved utløsning. men det kommer sperm når man har sex føre utløsning også. så å hoppe av i svingen er en stor sjans om man ikke ønsker barn.
ORIGINAL: Lillingen x2
Det mange trur er at spermen kommer kun ved utløsning. men det kommer sperm når man har sex føre utløsning også. så å hoppe av i svingen er en stor sjans om man ikke ønsker barn.
Kan ikke forstå at voksne folk ikke vet det[8|] Sorry meg altså.. men oh my gad[8D]
ORIGINAL: Lillingen x2
Kan ikke forstå at voksne folk ikke vet det[8|] Sorry meg altså.. men oh my gad[8D]