Hoppe av i svingen :D

Jeg er 21 :) Og NEI, vi har ikke like stor glede.. Hehe.. Jeg driver å maser å maser så d går vel snart nå trur jeg :D D han sa i går ihvertfall

ORIGINAL: Sistine

Jeg er 21 :) Og NEI, vi har ikke like stor glede.. Hehe.. Jeg driver å maser å maser så d går vel snart nå trur jeg :D D han sa i går ihvertfall

men bruk kondom innimellom sånn at du får nyte litt du også....

Hehe.. For  meg går d jo bra. d er han som synes d begynner å bli kjedelig.. For han venter jo på meg så hopper han av.. Er nok ikke leeenge til han ikke gidder mer.. 

har hoppa av svingen nå i snart 12 mnd.. så foreløpig har det gått bra her.. [;)]

Oki :) hehe.. Leste at det var 4-17% usikkert.. Hehe.. Så er jo ikke såå sikkert 

ORIGINAL: Tammiss

Like stor sjanse som ellers.

Det er det ihvertfall ikke, sier seg selv det[:)] Men en sjanse er det jo !

Bare et råd Sistine:
Er det så veldig smart å mase han til å ha unge da, og når den kommer så er han ikke klar for rollen i hele tatt?
Da blir du jo mer eller mindre alenemamma fordi han ikke liker situasjonen!
Mye bedre å vente til han er klar, ellers kan han angre å finne seg en annen. Sånn er det desverre for mange...

her hoppa han av før han kom til svingen.. og nå er resultatet godt over 3 år gammel [8D]

Vi hoppet av i svingen i 2,5 år uten at noe skjedde.....
men nå skal det sies at vi har prøvd aktivt i 3,5 år etterpå uten at noe har skjedd....

Hehe.. Han vil ha men ikke enda.. han sier at han vil vente i 2 mnd så sier han 6 mnnd så et år.. haha.. han går ikke fra meg :) Vi er forlovet å har vært sammen i 4 år på onsdag så alene mamma blir jeg ikke :D hehe 

ORIGINAL: Sistine

Hehe.. Han vil ha men ikke enda.. han sier at han vil vente i 2 mnd så sier han 6 mnnd så et år.. haha.. han går ikke fra meg :) Vi er forlovet å har vært sammen i 4 år på onsdag så alene mamma blir jeg ikke :D hehe 

ikke for å være frekk, men du virker ikke til å se realiteten.
4 år er ikke mye for å si det slik, jeg å sambo har vært sammen i over 7 år, å jeg er like gammel som deg, å jeg har aldri noen garanti for at han forlater meg, det har man ALDRI.
om man maser å blir gravid uten at han vil det så kan jeg love at dere har liten margin for å få det til å funke.
var dere enige BEGGE TO før du sluttet på prevansjon??
å at dere er forlovet hjelper ikke på et forhold når det får problemer, er ikke værre en å ta ringene av, de sitter jo ikke fast uansett hva.

synes dette hele virker UTROLIG teit å du virker ikke til å være 21 år for å si det slik!

ORIGINAL: *SandersMamma*

Det mange trur er at spermen kommer kun ved utløsning. men det kommer sperm når man har sex føre utløsning også
. så å hoppe av i svingen er en stor sjans om man ikke ønsker barn.

Kan ikke forstå at voksne folk ikke vet det[8|] Sorry meg altså.. men oh my gad[8D]

ORIGINAL: Lillingen x2

Det mange trur er at spermen kommer kun ved utløsning. men det kommer sperm når man har sex føre utløsning også

Kan ikke forstå at voksne folk ikke vet det[8|] Sorry meg altså.. men oh my gad[8D]

sign

Vi var enig begge to om at jeg skulle slutte på ppiller :) Jeg vet at han ikke kommer tl å forlate meg.. Han har jo sagt d selv at hvis han hadde vært så redd for å få barn så hadde han brukt kondom.

Denne tråden startet jeg bare for jeg lurte på om d er mange som blir gravid ved at man hopper av i svingen..

ORIGINAL: Lillingen x2

hehe

Back
Topp