Hoppe av i svingen :D

Hoppet av i svinge 1 gang og da ble jeg gravid!

sluttet fordi vi vil ha barn snart og når mamma sluttet tok d 1 år før hun fikk tilbake mensen så jeg ville slutte nå for har lest at d kan gå 2 år også..
og jeg vil ha barn nå og han snart så da var d greit å slutte og han sier at d er greit hvis jeg blir gravid nå, men vi skal hoppe av litt først.,. derfor jeg lurte på om det var stor sjans for å bli gravd

ORIGINAL: Grimera

Vi har hoppa av i snart ett år, og det er ikke blitt ny baby hos oss[:)]

samme her [:)]

ORIGINAL: ^mammatil2små^

spørsmålet hennes var vell hvor stor sjangsen var for å bli gravid av å hoppe av i svingen. Ikke om dere syns hun skal få barn eller ikke..

Vi hopper av i svingen å det har gått fint hittil da.. [:)]

Takk :) hehe.. Vi får se hvor lenge d holder her da

ORIGINAL: ¤Ida

ORIGINAL: Sistine

Hehe.. Han vil ha men ikke enda.. han sier at han vil vente i 2 mnd så sier han 6 mnnd så et år.. haha.. han går ikke fra meg :) Vi er forlovet å har vært sammen i 4 år på onsdag så alene mamma blir jeg ikke :D hehe 

ikke for å være frekk, men du virker ikke til å se realiteten.
4 år er ikke mye for å si det slik, jeg å sambo har vært sammen i over 7 år, å jeg er like gammel som deg, å jeg har aldri noen garanti for at han forlater meg, det har man ALDRI.
om man maser å blir gravid uten at han vil det så kan jeg love at dere har liten margin for å få det til å funke.
var dere enige BEGGE TO før du sluttet på prevansjon??
å at dere er forlovet hjelper ikke på et forhold når det får problemer, er ikke værre en å ta ringene av, de sitter jo ikke fast uansett hva.

synes dette hele virker UTROLIG teit å du virker ikke til å være 21 år for å si det slik!

helt enig!

Han vil ikke bruke kondom.... så det er jo derfor han sier at d ikke er nå farlig hvis vi får barn, for han vil jo ha :) men han vet ikke helt om han vil ha det nå. Så hvis jeg blir gravid så er d ikke bare min skyld for å si d sånn 

Ja.. hehe.. har sagt at han må bestemme seg... var ikke dette jeg lagde tråden for.. D var for jeg lurte på hvor mange som hadde blitt gravid av å hoppe av... 

Vi hoppet av i svingen i snart 6 år... Gått så fiiiint atte[:D] Så er nok ikke like stor sjanse nei...  12 mnd vi ikke har gjort det (da har vi laget 3 barn[:D])

jeg ble ikke gravid på den måten, men så fort vi bestemte oss for å ikke hoppe av lenger ble jeg gravid med en gang hehe

Har en venninne som ble gravid ganske kjapt ved å hoppe av i svingen. Har en annen som ble gravid på p-piller, selv fikk jeg førstemann pga jeg glemte en pille (eller to, hehe. Men dengang var det han jeg var sammen med som var skikkelig gira på å få barn, så det gikk jo greit. Vi gikk fra hverandre etter 2 år av helt andre grunner)

Nå har ikke jeg noen statistikk over hvor mange av vennene mine som har hoppet av i svingen, det er nok laaaangt flere enn jeg har hørt om, men statistisk sett er det nok en liten andel som blir gravid. Kjenner også ei som ble gravid på en one-night-stand.

Den pjokken jeg venter nå er planlagt, og det tok 1 menstruasjon før han satt spikret(tror jeg bommet på første eggløsning, for vi brukte prevensjon delvis fremdeles da). Førstemann satt vel igrunnen så snart jeg glemte pillen...
Det kommer an på hvor fruktbar man er også. Jeg vil nok ikke bruke "hoppe av"-metoden om jeg ikke virkelig vil ha enda en der og da, for jeg tror kroppen min suger til seg det den kan av spermiser [8D] Brukte hormonspiral i 6 år, ideell når man ikke kan risikere å glemme en pille, og ikke ønsker risikoen ved midlertidig "sterilisering" i 2 år, som er en bivirkning av f.eks p-sprøyte.

Hvilken prevensjon brukte dere tidligere?

vi brukte p piller :).. syklusen driver å tuller mye enda selvom jeg sluttet med dem i mars 

Har hoppet av i svingen i snart 2 å ingen ny baby på oss[:)]

ORIGINAL: Embriks mam

jeg ble ikke gravid på den måten, men så fort vi bestemte oss for å ikke hoppe av lenger ble jeg gravid med en gang hehe

Sign!

Nr 1 ble laga på den måten.. [8D]

Det er grunnen til at jeg ble gravid som 19 åring[&:]

kjenner noen som har blitt gravide med den metoden, men kjenner også noen som har brukt bare det som "prevensjon" siden de fikk siste barn for 7 år siden..

Første gang jeg og mannen hoppa til sngs var hopp av i svingen. Vi har ei nydelig datter sammen nå da [8D] Så'e.. Hehe [8D][:D]

ORIGINAL: Embriks mam

Samme her.[:D] Hoppa av i svingen i over 1 år, ble gravid med en gang vi sluttet med det.[:D]

Back
Topp