jabbadabbaduuu!
Elsker forumet
Hoppet av i svinge 1 gang og da ble jeg gravid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ^mammatil2små^
spørsmålet hennes var vell hvor stor sjangsen var for å bli gravid av å hoppe av i svingen. Ikke om dere syns hun skal få barn eller ikke..
Vi hopper av i svingen å det har gått fint hittil da.. [:)]
ORIGINAL: ¤Ida
ORIGINAL: Sistine
Hehe.. Han vil ha men ikke enda.. han sier at han vil vente i 2 mnd så sier han 6 mnnd så et år.. haha.. han går ikke fra meg :) Vi er forlovet å har vært sammen i 4 år på onsdag så alene mamma blir jeg ikke :D hehe
ikke for å være frekk, men du virker ikke til å se realiteten.
4 år er ikke mye for å si det slik, jeg å sambo har vært sammen i over 7 år, å jeg er like gammel som deg, å jeg har aldri noen garanti for at han forlater meg, det har man ALDRI.
om man maser å blir gravid uten at han vil det så kan jeg love at dere har liten margin for å få det til å funke.
var dere enige BEGGE TO før du sluttet på prevansjon??
å at dere er forlovet hjelper ikke på et forhold når det får problemer, er ikke værre en å ta ringene av, de sitter jo ikke fast uansett hva.
synes dette hele virker UTROLIG teit å du virker ikke til å være 21 år for å si det slik!
ORIGINAL: Embriks mam
jeg ble ikke gravid på den måten, men så fort vi bestemte oss for å ikke hoppe av lenger ble jeg gravid med en gang hehe