HOPP OG SPRETT!!!

FredriksMamma

Blir kjent med forumet
Brått og brutalt begynte Fredrik å skulle hoppe i fanget vårt - selvfølgelig med litt assistanse siden han bare er 4 1/2 mnd, men det blir jammen meg slitsomt hvis han skal få vilja si store deler av tida.

Husker vagt å ha sett en type hoppeting som ble festet i taket, men litt usikker på hva det heter, om det er skadelig for ham evt hvor man kan få tak i en. Noen som vet????

forskning sier at slike "hoppedisser" er skaldelig for barn, da de kan få hofte og rygg problemer pga overbelastning. Men hvis du likevel vil ha en slik, så selges di på de fleste barne butikker jeg har vært på egentli.. Vi har en "hopper". Fra den dagen han oppdaga at han hadde bein under seg, så har han hoppa. Vi har kjøpt hoppedisse. Her i huset tenker vi at fornuftig bruk går ann, selv om sikkert maaange her inne vil si meg imot.. vi levner han ikke i 30-40 min i "dissa", men av og til er det greit å avlaste noen minutter, og gullet eeeeeelsker den!![:)]

Takk for svar[:)] Hadde ikke tenkt å bruke den som barnevakt - bare få bittelitt avlastning når pappa'n hans er vekk (5 uker i strekk...)

Back
Topp