Hope

twinanne

Forumet er livet
Lykke til med telefonen i dag, krysser alt jeg har at de fleste ble befrukta og deler seg fint. Men noe svinn må man regne med så jeg tipper 8 av 12 er bra jeg, det er det jeg ønsker for deg, eh...selvfølgelig ønsker jeg flere men du sa at ikke alle eggene var modne.

Er det noen andre som vil tippe, eh...off da nå lager jeg en tippe lek ut av dette også, fy å skam meg[:o]

8 av 12 hadde eg vært veldig fornøyd med[:D] Regner uansett med at det blir færre til imorgen igjen.
Har en ganske realistisk holdning til dette... Endte jo opp med 3 av 10 sist gang.

Bare å tippe jenter[;)] Fasit kommer om ca. 2 timer[:)]

Da har eg ringt klinikken.[:D]

9 av 12 ble befruktet (4 av ivf og 5 av icsi)[:D][:D]
men ett egg hadde visst 2 kjerner og kan ikke brukes (så da var du ikke så langt vekke når du tippet 8 av 12 twinanne[;)])

Da burde vi vel ha gode sjanser til å få inn et egg imorgen[:)]

Herlig da krysser jeg fingrene for at de 8 deler seg slik de skal, den som hadde delt seg blir vel kassert tror jeg eller tar jeg feil. For det er et enegga tvilling egg når det har 2 kjerner eller har jeg misforstått? Eller det er kanskje bare når egget splitter seg det, men to kjerner hm...lit usiker på om jeg kjønner dette helt, tenker 2 sædceller som har truffet samtidig jeg da.

Så flott då[:)] Lovar godt dette[;)]

ORIGINAL: twinanne

Herlig da krysser jeg fingrene for at de 8 deler seg slik de skal, den som hadde delt seg blir vel kassert tror jeg eller tar jeg feil. For det er et enegga tvilling egg når det deler seg eller har jeg misforstått når de kaller det et egg som har splitta seg?
Kanskje det er et enegga tvilling egg ja[8|] Vet faktisk ikke hva det betyr at et egg har 2 kjerner eg[8|] Det kunne mest sannsynlig ikke brukes sa de....
Regner med at de blir færre til imorgen, men håper noen deler seg helt perfekt videre nå[:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Så flott då[:)] Lovar godt dette[;)]

ORIGINAL: ElinR

når klokka skal du ha innsetting da hope???

kl.10.30 imorgen blir eg forhåpentlig ruger igjen[:D][:)] Gleder meg[:D]
ca. samtidig med deg da eller?[:D]
(Skal bare se vi ender opp med nøyaktig like gamle unger vi to[:D][;)][;)])

ORIGINAL: ElinR

ser på oversikten over neg tester, vi testa ganske likt sist gang også vi [:D][:D][:D] men denne gangen skal d bli pos tester [:)][;)]
ja, mener å huske at vi var rugere sammen sist gang også[:)] Denne gangen skal det bli positive tester ja[:D][;)]

Dette skal gå bra Hope og ELinR!! Tenk så morro hvis dere kommer til å følge hverandre på en prikk i svangerskapet!![:D] Håper de neste 14 dagene går greit for dere, og at de ikke er altfor lange. Lykkeklem og babystøv fra snopeguri!

Back
Topp