Hooola! *OPPDATERT*

tonjeponje91

Flørter med forumet
i morgen skal jeg på UL. Og jeg er så spent at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Viiiil vite om det blir gutt eller jente! Men hvor stor er egentlig sjansen for at man får vite det når man er 18 uker? Dere som har flere barn, så de kjønnet på UL og stemte det?? Og når fikk dere vite det?

Dærsken, da var min tid kommet.
Var til ordinær UL idag, og fikk med dvd med film av hele seansen, bilder i både 3D og vanlig og fikk sett mye til det.
Og jeg betalte kun 100 kroner! :D

Men i magen min viste det seg ei jente.
Absolutt ALLE i familien har vært bombesikker på gutt, inkludert meg selv!
Men så skal det shoppes lilla for alle penga her altså! Fikk to tydelige bilder av skamleppene, var ikke vanskelig og se.. :)

NÅÅÅ kan jeg puste litt ut.. :P

Hola:) I uke 18 er sjansen rimelig stor så lenge barnet ligger sånn til at de får sett ordentlig:) Du får nok vite det i mårra skal du se. Lykke til.

Du kan få vite det, men du kan også få vite feil.. Førsten her trodde de at var jente, men de sa det ikke helt sikkert da. Ultralyd i uke 23 viste at det var en gutt.

Sansynligheten for at du får vite det er stor. Var på UL i forrige uke og da kunne damen garantere at det var en gutt. Snoppen syns tydelig:P

Så godt å høre at timen var vellykket. Koselig med ei lita prinsesse da! 

Kakken skrev:
Så godt å høre at timen var vellykket. Koselig med ei lita prinsesse da! 

sign :)

Gratulerer med vel overstått ul;) og ei jente i magen!
Hvorfor var dere så sikre på at det var gutt da? :p

Side skrev:
Gratulerer med vel overstått ul;) og ei jente i magen!
Hvorfor var dere så sikre på at det var gutt da? :p

Nei, vettu hva.. Jeg aner ikke! Men hele familien var skråsikre. Men legen min sa at de oftest stemte med hjerttelyden. Jenta hadde puls på 160 i uke 12, og 155 igår. Og det var visst veldig typisk jente. Men for ett sjokk. Nå sitter jeg kunnog ser på filmen ifra UL og studerer alt :D

Back
Topp