Februarspire24
Flørter med forumet
Hva bedriver dere med i kveld?[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: girlypai
så trolig fint bilde Anki! nydelig var det!! [:)]
jah jo, her sitter jeg helt kake i sofaen... lillegutt sover godt i senga si, og jeg har akkurat gitt etter for et enormt søtsug og raida godteskapet for sjokolade... så der har jeg synda, BIG TIME!
æsj! [:'(]
såeee... joda.... dårlig samvittighet nå.. jeg som har vært så flink i det siste... der sprakk jeg gitt... [8|]
ORIGINAL: ~Anki~
Bølla du svarer jo på det meste [:D]
Haha kommet langt på home and away da?? Er litt hekta sjøl, men vil se d på tv. Er liksom noe som hører til hverdagen:p
ORIGINAL: BølleBella
Bølla du svarer jo på det meste [:D]
Haha kommet langt på home and away da?? Er litt hekta sjøl, men vil se d på tv. Er liksom noe som hører til hverdagen:p
Nei jeg er ikke vond å be jeg! [8D] Sjeldent jeg har noe vettugt å komme med da.. [X(]
Og ja, har da kommet et stykke fram på home and away. Er på episode 4851. Og det har jeg såklart skrevet ned på telefonen. Hvis ikke blir det borte for meg [;)]
Er så utrolig spennende at jeg bare måå se når baby sover eller mannen er borte. Hehe. Tragisk, I know! [8D]
Hehe, samma her det gitt..
Og på tv er vi? [8D] Husker jeg så det på youtube her men det var da sally ble skutt eller knivstukket eller hva det var.. da måtte jeg bare se hva som skjedde.. Og der ble jeg sittende gitt.. merka det ødela litt:P Men nå er det litt spennende igjen da..