Hoooi Jenter!

Fikk et ryddekick i dag, skremmende, for det er nok år siden sist, hehe. [:D] Så nå har jeg rydda og ordna her i flere timer. Tenker å legge meg snart, siden dagen starter kl 5-6 her for tiden. [:D] Hva gjør du i kveld da?

Det gikk jeg også men ikke så stort som ditt[8D]

Nå som jeg har sett litt cæsar og 3 bryllup så kanskje jeg skal fortsette med maling av skapet mitt:p
Men bare kanskje..[:)]

så trolig fint bilde Anki! nydelig var det!! [:)]

jah jo, her sitter jeg helt kake i sofaen... lillegutt sover godt i senga si, og jeg har akkurat gitt etter for et enormt søtsug og raida godteskapet for sjokolade... så der har jeg synda, BIG TIME!
æsj! [:'(]

såeee... joda.... dårlig samvittighet nå.. jeg som har vært så flink i det siste... der sprakk jeg gitt... [8|]

ORIGINAL: girlypai

så trolig fint bilde Anki! nydelig var det!! [:)]

jah jo, her sitter jeg helt kake i sofaen... lillegutt sover godt i senga si, og jeg har akkurat gitt etter for et enormt søtsug og raida godteskapet for sjokolade... så der har jeg synda, BIG TIME!
æsj! [:'(]

såeee... joda.... dårlig samvittighet nå.. jeg som har vært så flink i det siste... der sprakk jeg gitt... [8|]

Tusen hjertelig takk :D Tatt det sjøl til og med.. *litt stolt da vettu [8D]*

Hehe off da.. jeg gikk løs på baconsnacks'n og colan iste.... Skal sies at jeg har spist gr.sake rog dipp istede for snacks i to dager så måtte vel bare til[8D]
Jeg må ta det gradvis.. det hjelper ;) ikke kutt ut alt med en gang ;)

ååå unnskyld meg for at jeg prøvde å dra i gang en samtale her..
Flinke til å svare det skal dere ha jenter[8D]

Tæhææ [8D]

Kan svare jeg! [:D]  Just nu sitter jeg og ser på home and away på youtube. Er så jæææævli avhengig [8D]  Ikke bra....

Men tidligere i dag/kveld så vasket og ommøblerte jeg i stua [:D] Jeg ble fornøyd, men vet ikke om mannen blir fornøyd da. Det finner jeg ut i morra når han han kommer hjem. Hihi.

Og jeg vurderer å ta kvelden tidlig i dag. Snuppa er oppe så tidlig om morran atte [&:]

I kveld har jeg faktisk dratt frem strikketøyet igjen [:D]
Har stått leeeeenge og kokt meg i dusjen etter å ha fått servert fiskebollemiddag av min kjære.
Så skulle jeg se på tv kl 8 etter at snuppa var lagt men sovnet og våknet nå ^^ Tar på å være mamma <3

Bølla du svarer jo på det meste [:D]

Haha kommet langt på home and away da?? Er litt hekta sjøl, men vil se d på tv. Er liksom noe som hører til hverdagen:p

ORIGINAL: ~Anki~

Haha kommet langt på home and away da?? Er litt hekta sjøl, men vil se d på tv. Er liksom noe som hører til hverdagen:p

Nei jeg er ikke vond å be jeg! [8D] Sjeldent jeg har noe vettugt å komme med da.. [X(]

Og ja, har da kommet et stykke fram på home and away. Er på episode 4851. Og det har jeg såklart skrevet ned på telefonen. Hvis ikke blir det borte for meg [;)]

Er så utrolig spennende at jeg bare måå se når baby sover eller mannen er borte. Hehe. Tragisk, I know! [8D]

ORIGINAL: BølleBella

Nei jeg er ikke vond å be jeg! [8D] Sjeldent jeg har noe vettugt å komme med da.. [X(]

Og ja, har da kommet et stykke fram på home and away. Er på episode 4851. Og det har jeg såklart skrevet ned på telefonen. Hvis ikke blir det borte for meg [;)]

Er så utrolig spennende at jeg bare måå se når baby sover eller mannen er borte. Hehe. Tragisk, I know! [8D]

Hehe, samma her det gitt..

Og på tv er vi? [8D] Husker jeg så det på youtube her men det var da sally ble skutt eller knivstukket eller hva det var.. da måtte jeg bare se hva som skjedde.. Og der ble jeg sittende gitt.. merka det ødela litt:P Men nå er det litt spennende igjen da..

heihei kan no svare selv om du lurte på i går kveld [:D]

I dag har eg støvsuget, lagt sammen og vasket klær. Vasket over bordene og ryddet kjøkken. Såg ikke ut her. Har fremfor meg ett skikkelig raid med rydding i helgen, må få litt orden på ting. Rydde ut av skapene til ungene og sortere ut klær som er for lite.

Ellers ringte eg en barnehage i dag for å spørre om de trengte sykepleier der, og jammen hadde de en som skulle i mammaperm til sommeren så da var det ledig vikariat. Så eg måtte bare sende eller komme inn med en søknad[:)] Juhu! kanskje eg får meg ny jobb til eg skal begynne igjen etter permisjon, har kvidd meg sånn til å måtte starte på den gamle arbeidsplassen min.

Også har eg betalt en DRØSS med regninger, så blir knapt denne måneden[:'(]

Hehe, samma her det gitt..

Og på tv er vi? [8D] Husker jeg så det på youtube her men det var da sally ble skutt eller knivstukket eller hva det var.. da måtte jeg bare se hva som skjedde.. Og der ble jeg sittende gitt.. merka det ødela litt:P Men nå er det litt spennende igjen da..

Jeg aner ikke hvilken episode som går på tv jeg... Men de vet det nok på generelt [;)]

Men jeg har finni ut at hvis jeg har H&A-maraton en gang i blandt så slipper jeg å se på når det går på tv'n. Sparer så mye tid a gitt! Hahaha [8D]
Pluss at mannen blir gæææææern når jeg ser på det og han tilfeldigvis sitter i sofan [;)]

Back
Topp