Homofili og dagens samfunn

Tenker at det må være lov å si. Man må kunne respektere at andre har andre syn og meninger, selv om man ikke deler det synet og muligens ikke forstår det.
Absolutt. Vi vil alltid ha forskjellige meninger.

Finnes jo ikke grenser for hva som blir brukt som skjellsord lenger... Skremmende...
Jupp, mannfolk som roper fitte feks..., kan ikke skjønne at noe av det de liker best her i verden, skal være et skjellsord :p

Jupp, mannfolk som roper fitte feks..., kan ikke skjønne at noe av det de liker best her i verden, skal være et skjellsord :p
Haha den har de sikkert ikke tenkt på :P

Eg føler at samfunnet har blitt bedre og mange akseptere homofile. De er jo som meg og deg bare dem like det samme skjønn men likevel så mener eg at det ikke er rett at dem skal gifte seg i kirken pga det er det helligste kristne har og bibelen sier tydelig hva som er rett og galt ang det tema.

Er det noe jeg grøsser av så er det å høre det ordet :( spess fra 5,6,7 klassinger... Blir kvalm :(

Vel, jeg er blant dem som er imot homofili.
Jeg tør si at jeg er imot, men er klar på at å være imot en ting ikke er det samme som å fordømme.
Jeg vil virkelig være et godt medmenneske for homofile og mener selvfølgelig at homofile er like mye verdt som alle andre.
Jeg vil lære barna mine å vise respekt for alle mennesker uansett legning, men kommer også til å være klar på hva som er det mest vanlige og hva som jeg tror er det beste for dem.

Jeg leste en sak i lokalavisa i fjor tror jeg det var.
Om homofile som ble hetset om de holdt hverandre i hendene ute i gatene her.
Trist rett og slett synes jeg.

Vel, jeg er blant dem som er imot homofili.
Jeg tør si at jeg er imot, men er klar på at å være imot en ting ikke er det samme som å fordømme.
Jeg vil virkelig være et godt medmenneske for homofile og mener selvfølgelig at homofile er like mye verdt som alle andre.
Jeg vil lære barna mine å vise respekt for alle mennesker uansett legning, men kommer også til å være klar på hva som er det mest vanlige og hva som jeg tror er det beste for dem.
Må si jeg synes du sa dette på en fin måte :) for er et viktig poeng at alle er like mye verd. At du er ærlig er flott synes jeg.
Er ikke i mot men kan ha respekt for at andre er det, spesielt når det blir lagt frem på en såpass okey måte :)

Jeg leste en sak i lokalavisa i fjor tror jeg det var.
Om homofile som ble hetset om de holdt hverandre i hendene ute i gatene her.
Trist rett og slett synes jeg.
Ja det var trist :( da har vi et langt stykke igjen å gå.

Synst det burde kommt lenger i 2016. Synst ikkje det er noe og ha ein meining om. Det er faktisk bare normale folk det og. Har ingen ting i mot homofile eller andre folk. Har mer problem med enkelt personer som eg ikkje liker. Setter ikkje noen i bås og dømer

Back
Topp