Absolutt. Vi vil alltid ha forskjellige meninger.Tenker at det må være lov å si. Man må kunne respektere at andre har andre syn og meninger, selv om man ikke deler det synet og muligens ikke forstår det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt. Vi vil alltid ha forskjellige meninger.Tenker at det må være lov å si. Man må kunne respektere at andre har andre syn og meninger, selv om man ikke deler det synet og muligens ikke forstår det.
EnigJa selvfølgelig. Det kommer jo veldig an på hvordan man legger frem at man er imot homofili.
Jupp, mannfolk som roper fitte feks..., kan ikke skjønne at noe av det de liker best her i verden, skal være et skjellsordFinnes jo ikke grenser for hva som blir brukt som skjellsord lenger... Skremmende...
Haha den har de sikkert ikke tenkt påJupp, mannfolk som roper fitte feks..., kan ikke skjønne at noe av det de liker best her i verden, skal være et skjellsord![]()
Jupp, mannfolk som roper fitte feks..., kan ikke skjønne at noe av det de liker best her i verden, skal være et skjellsord![]()
Må si jeg synes du sa dette på en fin måteVel, jeg er blant dem som er imot homofili.
Jeg tør si at jeg er imot, men er klar på at å være imot en ting ikke er det samme som å fordømme.
Jeg vil virkelig være et godt medmenneske for homofile og mener selvfølgelig at homofile er like mye verdt som alle andre.
Jeg vil lære barna mine å vise respekt for alle mennesker uansett legning, men kommer også til å være klar på hva som er det mest vanlige og hva som jeg tror er det beste for dem.
Ja det var tristJeg leste en sak i lokalavisa i fjor tror jeg det var.
Om homofile som ble hetset om de holdt hverandre i hendene ute i gatene her.
Trist rett og slett synes jeg.
Det har vi så absolutt.Ja det var tristda har vi et langt stykke igjen å gå.