"Homoeventyr" i bhg

HønseLovisa

Forumet er livet
jentene i juni13
Dersom ungen kommer hjem og forteller at idag hørte h*n eventyret om Espen Askeladd og prinsen som ingen kunne målbinde.. hva tenker du? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Topp! Mannen hadde freaket ut da. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Godt man snakker om kjærlighet for alle fra barns ben av. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I tilfelle dere lurer:den nye barne- og familieministeren er visst veldig imot det.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Alt nytt (og homo) er skummelt og ikke minst SMITTSOMT :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Haha, ja, ikke sant! Stakkars barn og unge som tror de gjør noe galt i å være forelska i noen med samme kjønn.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Haha, ja, ikke sant! Stakkars barn og unge som tror de gjør noe galt i å være forelska i noen med samme kjønn.


Sent from my iPhone using BV Forum
Enig! Dårlig gjort å prakke alle i "jente+gutt"-båsen og se stygt på dem som prøver å gjøre noe annet..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Det mest vanlige er jo hun og han og jeg regner med at hun og han går igjen i mesteparten av bøkene i en barnehage . Men , om noen bøker er om han og han eller hun og hun så må vel det være greit ?! Barn har godt av å vite at folk er forskjellige og faktisk er det mange som lever slik og det har vel ikke vi noe med . Tåpelig å forby det , herremann , bruke energi på det . Han skal vel gi balla i om det er slike bøker , så lite viktig Ig lite å bety .


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror ikke jeg hadde brydd meg. Er jo naturlig for de som er det og være homo, har et søskenbarn som er homo, bryr meg ikke om det. Det er han, og så lenge han ikke later som han er noen annen så er alt tipp topp. Og det burde jo de politikerne skjønne, man kan jo ikke late som man er noen andre, man er den man er, og burde ikke stikke det under en stol.
 
Back
Topp