HoMmA's UtDrIkKiNgSlAg

Tja..
Var med en kar hjem en fuktig lørdagskveld. Ut på natta måtte jeg opp å tisse, full og trøtt som jeg var. Kan ikke helt huske turen på do. Men fyrn hadde ikke fortalt meg at i huset hans leide han ut rom. Da jeg skulle legge meg har jeg nok ikke funnet rette dør....
Våkna av en mann som stod over senga å ropte hallo. Der lå jeg splitter naken i en ukjent manns seng. Skjønte ikke bæra, og det gjorde nok ikke han heller Dro med meg dyna hans å løp ut. Etter å ha trygt kommet meg inn på rommet der jeg "hørte til" gikk det 2 minutter så banka det på døra. Det var han som jeg hadde "lånt" senga av som lurte på om han kunne få dyna si tilbake..

 

AMATØR!!!!! HEHEHEHEHE
 
ORIGINAL: Trulte74

- Ja si det.Flere som har noen dirty detailes å fortelle?[:D]


Tja..
Var med en kar hjem en fuktig lørdagskveld. Ut på natta måtte jeg opp å tisse, full og trøtt som jeg var. Kan ikke helt huske turen på do. Men fyrn hadde ikke fortalt meg at i huset hans leide han ut rom. Da jeg skulle legge meg har jeg nok ikke funnet rette dør....
Våkna av en mann som stod over senga å ropte hallo. Der lå jeg splitter naken i en ukjent manns seng. Skjønte ikke bæra, og det gjorde nok ikke han heller[:)] Dro med meg dyna hans å løp ut. Etter å ha trygt kommet meg inn på rommet der jeg "hørte til" gikk det 2 minutter så banka det på døra. Det var han som jeg hadde "lånt" senga av som lurte på om han kunne få dyna si tilbake..

 
 så bra!!!
 
ORIGINAL: homma

ORIGINAL: buster

Hvor mange har du hatt sex med?

Dine tur!!![:D]


31 Løperogskammermeg.[&o]

Kan jeg velge hvem jeg skal spørre nå???

 
Jepp du velger!![:D]
 

 
Litt fyrverkeri!!
 
ORIGINAL: Trulte74

- Ja si det.Flere som har noen dirty detailes å fortelle?[:D]


Tja..
Var med en kar hjem en fuktig lørdagskveld. Ut på natta måtte jeg opp å tisse, full og trøtt som jeg var. Kan ikke helt huske turen på do. Men fyrn hadde ikke fortalt meg at i huset hans leide han ut rom. Da jeg skulle legge meg har jeg nok ikke funnet rette dør....
Våkna av en mann som stod over senga å ropte hallo. Der lå jeg splitter naken i en ukjent manns seng. Skjønte ikke bæra, og det gjorde nok ikke han heller[:)] Dro med meg dyna hans å løp ut. Etter å ha trygt kommet meg inn på rommet der jeg "hørte til" gikk det 2 minutter så banka det på døra. Det var han som jeg hadde "lånt" senga av som lurte på om han kunne få dyna si tilbake..

 
 
ORIGINAL: careen

ORIGINAL: homma

Det måtte jo komme[:)]

Som sagt så jobber jeg på h&m.Vi holdt på å bygge om butikken så hele herreavdelingen var tømt.
Jeg holdt på å jobbe der på det tomme gulvet sammen med 5-6 snekkere.Da kommer sambo inn og går ned på kne og frir foran alle guttaboys og drar frem en liten fin eske fra jakken sin.

Der lå det 

Gjett om jeg blei flau[:)]

Det er nå 4,5 år siden så vi er jo ikke blant de kjappeste.[:D]


så herlig[:D]

 
ja det var det [:D]
 
ORIGINAL: homma

Hanna c:
Har du kysset med en jente noen gang?

 
jupp, jupp[;)]
 
Da spør jeg deg, chill..... Nøtt eller sannhet?
 
Så gode dere er som holder liv i utdrikningslaget ennå!!!!!!!!!!!!!!

Jeg trodde kanskje det var over så nå ble jeg glad!!!
 
Og det passer meg fint for når jeg er ute er jeg alltid den som tar av når alle andre vil gå og legge seg!!
 
SÅ SKÅÅÅÅÅÅL HOMMA!!!!!!!!!!
 
here comes  the bride, here comes the bride, lalalalalala[:D]
 
Typisk å få overaskelsesbesøk en kveld som denne!!!
 
Beklager jenter men jeg må si natti natt nå.
Ble ikke så mye søv i natt og kommer nok ikke til å bli så mye i natt heller.
Kosa dere masse her i kveld/natt [:D]
 
 
sannhet?

 
hjeeeeelp....[:)]
 
ORIGINAL: snusken

Typisk å få overaskelsesbesøk en kveld som denne!!!

 
ja, huff!! skamme seg[:D]
 
[link=http://www.piczo.com/nahemah3?g=2782845&cr=5][/link] [link=http://www.piczo.com/nahemah3?g=2782845&cr=5][/link] [link=http://www.piczo.com/nahemah3?g=2782845&cr=5][/link]
 
Åååå...litt til....blir aldri lei fyrverkeri!
 
Nattinatt da kjære Linni sov godt!!!
 
 
NATTINATT LINNI!!!!!
sove godt i natt da!!!
 
Chill: Har du hatt  onenight stand? hvis ja, hvordan skjedde det?[;)]
 
ORIGINAL: homma

ORIGINAL: Linni

Beklager jenter men jeg må si natti natt nå.
Ble ikke så mye søv i natt og kommer nok ikke til å bli så mye i natt heller.
Kosa dere masse her i kveld/natt [:D]




Natti natt Linni.Vi snakkes vel i morra.[;)]

 
Det gjør vi
 
Natta Linni!!![:D]
 
Må ikke bli fyllesyk i morgen da!!![;)]
 
Natta Linni!!![;)]
 
You must log in or register to reply here.
Back
Topp